بهره مندی توامان از توان نیروهای جوان و قدیمی راهکاری برای کسب تجربه های کارآمد مدیریتی

قائم مقام شهردار کرج با تاکید بر ضرورت بهره مندی توامان از توان نیروهای جوان و قدیمی گفت: تحقق این مهم راهکاری برای کسب تجربه های کارآمد مدیریتی جلوگیری از روزمرگی همچنین رسیدن به استانداردهای مدیریت شهری است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مصطفی رضاحسینی در گفتگو با این مطلب را اعلام کرد و گفت: با توجه به شعار سال با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، رسیدن به استانداردها، ارتقاء کیفی اقدامات و جلوگیری از دوباره کاری ها و کاهش هزینه های اضافی همچنین بهره گیری از توان و تخصص افراد جوان و نخبه به منظور ارائه ایده های نوین از ضروریاتی است که باید مد نظر مسئولان قرار گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه موضوع اقتصاد مقاومتی در طراحی، تدوین و اجرای پروژه های شهری کرج باید لحاظ شود، اظهار داشت: جاری کردن سیستم مدیریت دانش که همان بهره گیری از توان نیروهای جوان است در دستور کار مدیریت شهری کرج قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه استفاده از تجارب نیروهای قدیمی نقش بسزایی در بهره برداری مطلوب پروژه ها و نزدیک شدن به استانداردها دارد، افزود: در این راستا فراهم آوردن بسترهای اجتماعی به منظور افزایش مشارکت مردمی در امور شهری نیز می تواند کمک شایانی به تحقق این مهم کند.

قائم مقام شهردار کرج در ادامه، بروز رسانی فعالیت های مدیریت شهری را عاملی مهم در پیشرفت این مجموعه دانست و گفت: خوشبختانه سیستم اتوماسیون اداری تقریبا به صورت کامل در مناطق 12 گانه و سازمان های تابعه شهرداری فعال شده است.

رضاحسینی در بخش پایانی سخنان خود اظهار امیدواری کرد: در آینده ای نزدیک شاهد پیشرفت چشمگیری مدیریت شهری کرج در رسیدن به استانداردهای جهانی و توسعه پایدار شهری باشیم.

 

کد خبر 308340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.