اجرای عملیات لوله گذاری انتقال آب از مبارکه به دهاقان به طول۱۰ کیلومتر

دهاقان- فرماندار شهرستان دهعاقان از اجرای عملیات لوله گذاری طرح انتقال آب از مبارکه به دهاقان به طول۱۰کیلومتر خبرداد.

علی اصغر قاسمیان در گفت وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، اظهار داشت:طرح انتقال آب آشامیدنی از محل تصفیه خانه بابا شیخ علی مبارکه به دهاقان در طی سال گذشته به همت مسئولین تاکنون به طول۱۰کیلومتر اجرا شده است.

وی باتوجه به اینکه طول مسیر انتقال آب به شهرستان۵۲کیلومتر است، اذعان داشت: لوله های مورد نیاز برای اجرای مابقی طرح خریداری شده و عملیات اجرایی، حفاری و لوله گزاری آغاز شده است.

فرماندار شهرستان دهاقان خاطرنشان کرد: امیدواریم با احداث ۳ ایستگاه پمپاژ ی که باید در مسیر اتفاق بیفتد، انتقال آب به روستاها نیز صورت گیرد.

قاسمیان باتوجه به مشکل اشتغال در شهرستان، تصریح کرد: عزم مسئولان بر این است که از ظرفیت های آبی، معدنی و پتانسیل ها استفاده شود، در یک ماه گذشته ۲ طرح گلخانه ای در شهرستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی افتتاح شد که برند خاورمیانه ای را به همراه داشت.

وی با اشاره به اینکه شرکت نسوز ایران در ناحیه جمبزه دهاقان فعالیت می کند، اذعان داشت:فاز نخست این طرح در حال مونتاژ تاسیسات است که تا پایان سال جاری افتتاح می شود.

فرماندار شهرستان دهاقان از پرداخت ۸۰ میلیارد ریال به عنوان تسهیلات به تولید کنندگان شهرستان خبرداد وافزود: این تسهیلات جهت حفظ اشتغال به ۱۸ واحد تولیدی شهرستان پرداخت شده است.

قاسمیان با بیان اینکه ایجاد فرصت های جدید شغلی باتوجه به منابع متعدد وظرفیت هاست، گفت: تلاش در جهت رفع موانع تولید و بهبود شرایط انجام می شود ووظیفه ماهم این است که باتوجه به همین منابع وسرمایه های اجتماعی در مردم شور ونشاط ایجاد نماییم. /

کد خبر 308288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.