آخرین بازی عمر در نقش جهان

دوران حرفه‌ای بازیکن سابق سپاهان به شکلی بسیار تلخ به پایان رسید.

به گزارش ایمنا، یکی از عجیب‌ترین نتایج لیگ شانزدهم در ورزشگاه نقش جهان رقم خورد جایی که تیم قعرنشین ماشین‌سازی در هفته بیست و یکم با حساب ۳ بر صفر سپاهان را شکست داد و دومین برد فصلش را جشن گرفت.

در آن زمان طبیعتاً حواس همه معطوف به شکست سنگین خانگی تیم اصفهانی بود و کسی تصورش را نمی‌کرد که آن مسابقه عجیب حکم آخرین بازی یکی از فوتبالیست‌های نسبتاً مشهور را داشته باشد.

حبیب گردانی که در آن دیدار ۵۷ دقیقه برای ماشین‌سازی بازی کرد و یک کارت زرد هم گرفت یک فصل قبلش پیراهن سپاهان را بر تن داشت و این همان سالی بود که در آن احسان حاج‌صفی پس از گذشت تنها چند هفته سپاهان را به مقصد اف‌اس‌فاو فرانکفورت ترک کرد.

گردانی که در لیگ پانزدهم نتوانست جای خالی حاج‌صفی را در سمت چپ خط دفاعی سپاهان پُر کند پس از تنها یک فصل حضور در فوتبال اصفهان به زادگاهش تبریز بازگشت اما تقدیر برای او به گونه‌ای رقم خورد که دیدار با سپاهان در ورزشگاه نقش جهان حکم آخرین بازی رسمی عمرش را داشته باشد.

از آنجا که این مدافع-هافبک ۳۴ ساله با محرومیت چهارساله مواجه شده است حتی در صورت تخفیف مجازاتش هم نمی‌توان آینده‌ای برای فوتبال حرفه‌ای او متصور بود.

کد خبر 308276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.