دشمن از هر روشی برای تضییع ولایت استفاده می کند

رئسی اداره تبلیغات اسلامی سمیرم گفت: کسی که ولایت پیامبر را بپذیرد اما ولایت حضرت علی(ع) را قبول نکند مسیر را اشتباه انتخاب کرده و باید آگاه باشیم که دشمن از روش و ترفندی برای تضییع ولایت فقیه و اصول استفاده می کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم حجت الاسلام میثم آقایی با اشاره به ارکان دین مبین اسلام و سخن پیامبر اکرم (ص) خاطر نشان کرد: در آخرت اگر نماز مسلمان ها مورد قبول و پذیرش قرار گیرد دیگر عبادت های او نیز مورد قبول قرار خواهد گرفت زیرا نماز رکن اساسی دین است.

حجت الاسلام آقایی تصریح کرد: ولایت آخرین مورد از ارکان دین اسلام بوده که حتی از نماز نیز بیشتر به آن تاکید شده است تا جایی که گفته شده است نمازی مورد قبول است که با ولایت امیر المومنین همراه باشد.

رئیس سازمان تبلیغات شهر سمیرم تصریح کرد: در قرآن کریم خداوند بارها و بارها ولایت حضرت علی(ع) و اولی الامر آن را تاکید کرده است و کسی که به ولایت پشت کند هیچ یک از عباداتش در آخرت به داد او نخواهد رسید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صحبت های امام صادق علیه السلام گفت: ولایت امام علی(ع) را نباید با صداقت و یا هریک از ارکان دیگر اسلام مقایسه کرد و آخرین ولایت بر روی زمین ولایت خاتم الاوصیا امام زمان (عج) است.

حجت الاسلام میثم آقایی با اشاره به غیبت کبری امام عصر(عج) افزود: در زمان غیبت امامان و ائمه باید به پیروی از ولی فقیه و مراجع تقلید بپردازیم و به فرمان ولی فقیه جامع عمل بپوشانیم.

وی ولایت فقیه را ادامه دهنده ولایت پیامبر (ص) دانست و گفت: کسی که ولایت پیامبر را بپذیرد اما ولایت حضرت علی(ع)  را قبول نکند مسیر را اشتباه انتخاب کرده و باید آگاه باشیم که دشمن از روش و ترفندی برای تضییع ولایت فقیه و اصول استفاده می کند.

به گزارش ایمنا شهرستان سمیرم در 160 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

کد خبر 308274

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.