کاهش آمار حوادث محیط کار در استان اصفهان/تعداد حوادث امسال ۳۵ مورد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: تعداد حوادث اتفاق افتاده در محیط کاری در سال جاری، ۳۵ مورد بوده که این تعداد در سال گذشته، ۲۳۵ حادثه گزارش شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا محسن نیرومند  با اشاره به تعداد بازرسی‌های انجام شده در استان اصفهان در ۲ ماهه نخست سال ۱۳۹۶، اظهار داشت: تعداد بازرسی‌های انجام شده، ۴ هزار و ۱۹۸ مورد بوده و در این فاصله زمانی ۳۵ حادثه اتفاق افتاده که حوادث منجر به فوت ۴ مورد، نقص عضو ۱ مورد، قطع عضو ۲ مورد و سایر حوادث ۲۸ مورد بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: در ۲ ماهه نخست سال ۹۵، تعداد ۳ هزار و ۹۲۴ بازرسی در استان اصفهان انجام شده و ۲۳۵ حادثه در این مدت اتفاق افتاده است که بر این اساس، آمار حوادث منجر به فوت ۱۵ مورد، نقص عضو ۱۰ مورد، قطع عضو ۱۸ مورد و سایر حوادث ۱۹۲ مورد بیان شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان برای بالا بردن سطح ایمنی در محیط‌های کاری، بیان داشت: از جمله این فعالیت‌ها، اجرای آموزش‌های ایمنی برای کارگران و کارفرمایان و اجرای دقیق مدل خودبازرسی است.

به گفته نیرومند، الزام کارفرمایان به داشتن مسئول ایمنی تمام وقت و اجرای دستورالعمل تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران و الزام پیمانکاران به اخذ صلاحیت ایمنی از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی را از دیگر فعالیت‌ها در زمینه حوزه ایمنی محیط کار می‌توان اشاره کرد.

کد خبر 308232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.