خدمت رسانی رایگان شرکت اتوبوسرانی به 70 هزار نفر از شهروندان اصفهانی

مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس واحد به حدود ۷۰ هزار نفر از مردم به صورت رایگان در راهپیمایی روز قدس خدمت رسانی کردند.

محمد علی احمدی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه همچون سنوات گذشته همگام با  مردم شهید پرور و روزه دار اصفهان در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و اقدام به خدمت رسانی رایگان به شرکت کنندگان این راهپیمایی بزرگ کرد.

وی ادامه داد: از ساعت ۹ صبح امروز تا پایان مراسم روز جهانی قدس حدود ۷۰هزار نفر از مردم روزه دار توسط ناوگان این شرکت از مبادی بیست و پنجگانه شهر اصفهان به مکان های پنجگانه راهپیمایی با بیش از ۴۵۰ اتوبوس به مصلای بزرگ امام خمینی (ره) انتقال و پس از راهپیمایی و نماز جمعه به محل های خود باز گردانده شدند.

مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه عنوان کرد: این خدمت رسانی توسط بهترین اتوبوس های این شرکت و در خیابان های اصلی شهر همچون دارک، خوراسگان، زینبیه، شهرک کوثر، عاشق آباد، ملک شهر و خانه اصفهان انجام شد.

وی اضافه کرد: امسال با توجه به حوادث تهران و سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همچنین دفاع غرور آفرین فرزندان ملت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزایش شرکت کنندگان در راهپیمایی در مسافران ناوگان اتوبوسرانی ملموس و قابل توجه بود.

وی خاطرنشان کرد: انتقال مسافران با توجه به اولین راهپیمایی روز قدس به سمت مصلی امام خمینی (ره) بسیار راحت تر و با رضایتمندی و سرعت بیشتر انجام شد.

کد خبر 308085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.