افراد و گروه‌ها از تضعیف مبانی اقتدار کشور خودداری کند

شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: باید مبانی اقتدار ملی را حفظ و از تضعیف آنها خودداری کنیم، بنایران افراد و گروه‌ها در عمل و رفتار و مصاحبه های خود مراقب باشند تا اقدامی بر خلاف این مسئله انجام ندهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا در شهرستان شهرضا، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان، عنوان کرد: همانگونه که رهبری معظم انقلاب فرمودند مبانی اقتدار کشور نباید تضعیف شوند، سپاه و بسیج و نیورهای مردمی و نیروهای انتظامی و اطلاعاتی تاکنون امنیت کشور را حفظ کرده اندو از این پس نیز باید با حمایت از انها در استمرار این امنیت بکوشیم.

وی اظهار کرد: پیام روز قدس مردم دلاور ایران، حفظ ولاتی فقیه و حفظ نظام اسلامی و ارزشهای آن بود که برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد شد.

امام جمعه شهرضا بیان کرد: یکی از مسئولان کشور عربستان گفته است که باید جنگ را به داخل ایران بکشانیم اما این مقام سعودی و سایر اربابانش فراموش کرده اند که روزی جوانان مقتدر ایرانی در برابر تهاجم هشت ساله ایستادگی کردند و از این پس نیز همانگونه خواهد بود.

حجت الاسلام یعقوبی ادامه داد: هنوز هم افراد بسیار زیادی در داخل کشور ایران ادامه دهنده راه رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس هستند که مدافعان حرم از جمله آنها هستند.

وی اضافه کرد: پاسخ موشکی نیروی هوافضای سپاه به اقدام کور تروریستی داعش نه تنها اقتدار ملت ایران را بار دیگر در جهان ثابت کرد بلکه سبب شادی مردم ایران شد.

امام جمعه شهرضا گفت: همانگونه که فرمانده معظم کل قوا فرمودند صدای سیلی به داعش از مسیری که لازم است که گوش اربابانش نیز خواهد رسید.

حجت الاسلام یعقوبی عنوان کرد: امنیت کامل در کشور ما وجود دارد در حالی که در کشورهای اطراف ما جنگ و آشوب وجود دارد و تمام احزاب کفر و الحاد منطقه و جهان در ریاض گرد هم آمده‌اند با جبهه ضد ایرانی را تقویت کنند.

وی گفت: همه مدیران باید خدمت رسانی صادقانه به ملت ایران را در دستور کار خود قرار دهند، خدمت رسانی فارغ از جناح بندی سیاسی و اغراض شخصی و قومیت گرایی مهم ترین نیاز کشور و جامعه است.

امام جمعه شهرضا بیان کرد: عربستان مجبور شده است دشمن سرسخت مسلمانان را به کشور خود دعوت کند و در قبال پرداخت میلیاردها دلار سلاحهای مختلفی را از او خریداری کند و در برای کشتر مسلمان جهان استفاده کند.

وی گفت: ما به مبانی امام راحل (ره) نیازداریم، اگر بخواهیم انقلاب اسلامی همیشه حفظ شود باید راه و نام امام (ره) را زنده نگه داریم.

امام جمعه شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور کشور آمریکا به منطقه خاورمیانه، اظهار کرد: سفر ترامپ سبب از بین رفتن ناتوی عربی و ایجاد اختلاف بین کشورهای عربی بود که بروز تنشهای سیاسی بین عربستان و قطر از مصادیق آن است.

حجت الاسلام یعقوبی بیان کرد: همه تلاشهای خصمانه آمریکا و متحدانش در منطقه نظیر عربستان در عراق و سوریه شکست خورده است و هر روز شاهد تنگتر شدن حلقه محاصره داعش و نروهای ترویستی داعش که دست چرورده آنها بوده اند هستیم.

وی گفت: مردم بای داز مسئولان حمایت کنند و با حفظ روحیه مطالبه گری آنان را خدمت رسانی یاری کنند.

کد خبر 308066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.