نقش موثر قطار شهری در کاهش آلودگی هوا/صبوری شهروندان بر اجرای پروژه ها سرعت بخشیده است

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: قطار شهری نقش بسزایی در کاهش ترافیک، آلودگی هوا و آلودگی محیط زیست شهری دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، شیرین طغیانی در حاشیه راه اندازی آزمایشی فاز سوم خط یک مترو اظهارکرد:  مترو در همه کشورهای توسعه یافته به عنوان یکی از شاخصه های توسعه مطرح می شود.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به دلیل برخی از مسائل، پروژه قطار شهری با تاخیر رو به رو بوده اما خوشبختانه با همت مسئولان نیز خط یک قطار شهری پیشرفت های چشمگیری یافت و اکنون فاز سوم خط یک قطار شهری به صورت آزمایشی راه اندازی شده است.

طغیانی در بخش دیگر سخنان خود ادامه داد: این پروژه یکی از مطالبات شهروندان اصفهانی بود و آنان نیز مشتاق بودند تا این پروژه هرچه سریعتر تکمیل شود.

وی با اشاره به اینکه حق شهروندان اصفهانی است که به واسطه این پروژه کیفیت زندگی آنان ارتقاء یابد، خاطرنشان کرد: همچنین صبوری و شکیبایی شهروندان برای اجرای عملیات عمرانی قطار شهری نیز موثر بوده است.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه قطار شهری می توانند نقش بسزایی در کاهش ترافیک ، آلودگی هوا و بهبود محیط زیست شهری داشته باشد،  افزود: همچنین شهروندان با استفاده از مترو می توانند سفرهای درون شهری خود را در زمان کوتاهی انجام دهند. 

کد خبر 307894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.