مربیان طرح ملی تربیت حافظان قران کریم اصفهان تجلیل شدند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو اصفهان گفت: طی مراسمی و با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از مربیان طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم ناحیه دو اصفهان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد هادی روح الامینی اظهار داشت: در راستای تکریم و ارج نهادن به مربیان قرآنی که در طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم با اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو اصفهان همکاری داشته اند مراسمی برگزار شد و از مربیان قرآنی تجلیل به عمل آمد.

وی ادامه داد: این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان و یحیی قاسمی سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان همراه با ضیافت افطاری برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو اصفهان افزود: همچنین در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین دهدشتی در ارتباط با نقش و جایگاه قرآن کریم و همچنین در راستای عمل به قرآن کریم و نقش قرآن در کاهش آسیب های اجتماعی با محوریت ترویج سبک زندگی اسلامی برای حاضران در این مراسم به ایراد سخن پرداخت./

کد خبر 307888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.