بیمارستان میلاد آبروی شهر اصفهان است/ اولین سمینار صرع در بیمارستان میلاد برگزار می شود

رییس بیمارستان فوق تخصصی میلاد اصفهان گفت: بیمارستان میلاد با ارائه خدمات نوین پزشکی آبروی شهر اصفهان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا دکتر منصور کندری اظهار کرد: بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد اصفهان با مشارکت ۱۲۰ نفر از پزشکان متخصص اصفهانی در شهرک ولی عصر این شهر ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه این مرکز درمانی خصوصی در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع در ۱۱طبقه ساخته شده است، افزود: این بیمارستان دارای بخش های لاپاراسکوپی ،آندوسکوپی ،رادیو تراپی، شیمی درمانی، اتاق های بستری ،جراحی قلب ،جراحی مغز و اعصاب ،بخش زنان و زایمان و ۳۰ اتاق عمل مجهز، یونیت های زایمان انفرادی و زایمان در آب، CCU، ICU، آنژیوگرافی و پست کت، سیتی اسکن ۱۶ و ۶۴ اسلایس، MRI، NICU با ظرفیت ۶۴ تخت و انکوباتور، ERCP و ..  است.

رییس بیمارستان میلاد اصفهان با اشاره به اینکه ساخت بیمارستان فوق تخصصی میلاد اصفهان از سال ۱۳۸۵ آغاز شده بود، تصریح کرد: امروز این بیمارستان در فاز یک به بهره برداری رسیده و عملا با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، بخش های جدید این بیمارستان به چرخه خدمت رسانی پیوست.

کندری تاکید کرد: این بیمارستان به همت پزشکان پایه گذاری شد ، به گونه ای که تاکنون از دولت هزینه ای نگرفته است و پزشکان علی رغم مشکلات با ایثار خود این مرکز را پایه ریزی کردند.

وی اضافه کرد: این مرکز دارای ۲۴۰ ال اک تیو، ۴۰ تخت آی سی یو و ۳۰ تخت سی سی یو و همچنین ۶۵ تخت  ان آی سی یو است.

کندری با اشاره به اینکه این مرکز علاوه بر بخش درمانی دارای  بخش آموزش هم هست، ادامه داد:  ۴هزار متر فضای آموزشی در این مرکز راه اندازی می شود.

رییس بیمارستان میلاد خبر داد: بزودی اولین سمینار صرع را در بیمارستان برگزار می کنیم. همچنین سالن آمفی تئاتر این مرکز مهرماه افتتاح می شود.

کندری بیان کرد: مراکز تجهیزات پزشکی در سرمایه گذاری کمک بسیاری کردند.

کد خبر 307810

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.