به عهدمان با مردم پایبندیم

مدیر حوزه شهردار با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان در انجام پروژه های عمرانی به زمان بندی های پیشنهادی در برنامه پایبند بوده و در خدمات رسانی به همشهریان از تمام ظرفیتها و قابلیت ها استفاده خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، عبدالمجید باباصفری در خصوص بودجه اختصاص داده شده به متروی اصفهان گفت: تاکنون حدود ۲ هزار میلیارد تومان بودجه به منظور ساخت خط یک قطارشهری اصفهان هزینه شده که نزدیک به ۷۵۰ میلیارد تومان آن از سوی دولت و یک هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان آن از سوی شهرداری اختصاص پیدا کرده است.
وی افزود: برای تکمیل این خط نیز حدود ۵۰۰ میلیارد تومان دیگر هزینه مورد نیاز است که باید از سوی شهرداری و دولت به پروژه اختصاص پیدا کند.
باباصفری بیان کرد: سال گذشته حدود ۴۰۰ میلیارد تومان برای مترو هزینه شده که شهرداری اصفهان آن را متقبل شده و برای امسال نیز حدود ۸۰۰ میلیارد تومان بودجه پیش‌بینی شده که در بودجه دولت حدود ۱۰۰ میلیارد تومان دیده شده و بقیه آن نیز باید از سوی شهرداری اختصاص پیدا کند.
وی اضافه کرد: با بهره‌برداری فاز اول و دوم خط یک متروی اصفهان، هم‌اکنون ۱۱ کیلومتر از خط یک متروی اصفهان حدفاصل ایستگاه قدس تا تختی از ساعت ۷ صبح تا ۱۵ هر روز در حال بهره‌برداری و استفاده شهروندان است.
مدیر حوزه شهردار تصریح کرد: فاز اول و دوم خط یک متروی اصفهان که هم‌اکنون مورد بهره‌برداری قرار گرفته، از ایستگاه قدس آغاز می‌شود و با عبور از ایستگاه‌های بهارستان، گلستان، شهید مفتح، شهید علیخانی، جابر، کاوه، شهید چمران، شهید باهنر و شهدا، به ایستگاه تختی می‌رسد.
وی ادامه داد: قرار است که در نیمه نخست سال ۹۶، بخش دیگری از قطارشهری اصفهان با بهره‌برداری از ایستگاه‌های سی و سه پل، شریعتی و آزادی تکمیل شود و تا پایان سال، سایر ایستگاه‌های باقیمانده تا پایانه صفه اصفهان به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 307765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.