جهت گیری برنامه اصفهان ۱۴۰۰ کاهش آلاینده ها در کلانشهر اصفهان است

مدیر برنامه ریزی و بودجه شهرداری اصفهان گفت: جهت گیری برنامه اصفهان ۱۴۰۰ کاهش آلاینده ها در کلانشهر اصفهان است و البته در این راستا بیشترین نگاه به سمت حمل و نقل عمومی است.

سعید فردانی در گفتگو با خبرنگار ایمنا ضمن اشاره به اولویت های بودجه ۹۶، گفت: اولویت های سالجاری  به سمت اتمام پروژه هایی است که پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد دارند.

وی ادامه داد: از لحاظ موضوعی بیشتر پروژه ها به سمت طرح هایی است که مباحث زیست محیطی را پوشش دهد تا با جهت گیری برنامه اصفهان ۱۴۰۰ کاهش آلاینده ها را درکلانشهر اصفهان داشته باشیم.

مدیر برنامه ریزی و بودجه شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این راستا بیشترین نگاه به سمت حمل و نقل عمومی از جمله استفاده از سیستم مدیریت هوشمند، خطوط مترو و ارتقاء سامانه حمل و نقل عمومی BRT است که می تواند بسترهای لازم را فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه خدمات شهری برای کاهش آلودگی هوا، توسعه حجمی فضاهای سبز در دستور کار قرار گرفته است، به دیگر اولویت برنامه اصفهان ۱۴۰۰ اشاره و خاطرنشان کرد: در بخش گردشگری که اولویت سوم شهر اصفهان در برنامه اصفهان ۱۴۰۰ است، سیاست مشارکت بخش خصوصی در حوزه زیرساخت ها و در برنامه های فرهنگی واجتماعی، همچنین زیباسازی شهر اصفهان توسط شهرداری لازم انجام شده و در بخش زیرساختی هم با مشارکت بخش خصوصی اقدامات لازم در حال انجام است.

کد خبر 307690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.