قهرمانی که نه ولی این ذوب‌آهن سکو می‌خواهد

هرچند که در مراسم معارفه امیر قلعه‌نویی گفته شد مدیران ذوب‌آهن انتظار قهرمانی ندارند اما حداقل انتظار از این تیم قرار گرفتن بر روی یکی از سکوهی سه‌گانه است.

به گزارش ایمنا، امیر قلعه‌نویی کار اصلی خودش را با ذوب‌آهن شروع کرده و از طرف دیگر سعید آذری هم به عنوان مدیرعامل مشغول یارگیری بر اساس خواسته‌های سرمربی تیمش است تا ذوب‌آهن آماده حضور در لیگ شود.

اما مراسم معارفه امیر قلعه‌نویی در شرایطی روز شنبه برگزار شد که نکته مهم این جلسه صحبت‌های مدیریت کارخانه ذوب‌آهن و رئیس هیأت مدیره این باشگاه در مورد آینده کاری تیم فوتبال ذوب‌آهن بود. هم مهندس صادقی و هم شاهرخ شهنازی هر دو بر روی این موضوع تاکید داشتند که امیر قلعه‌نویی را فقط و فقط برای کسب عنوان قهرمانی به اصفهان نیاورده‌اند و از او چیزهای دیگری هم می‌خواهند. ضمن اینکه با اعلام حمایت کامل از قلعه‌نویی مشخص شد که ذوب‌آهنی‌ها در این فصل حداقل به مانند سال گذشته مشکلات مالی‌شان تکرار نخواهد شد. در هر صورت بعد از انتخاب امیر قلعه‌نویی که کارنامه پرباری هم در لیگ برتر دارد این شایعه در بین طرفداران ذوب‌آهن پیچید که انتخاب اول سعید آذری همان مجتبی حسینی بوده و مدیرعامل ذوب‌آهن علاقمند بوده تا با این سرمربی جوان کار را ادامه دهد. از طرف دیگر این خبر هم منتشر شد که اعضای هیأت مدیره بر خلاف آذری نظرشان بر روی انتخاب امیر قلعه‌نویی استوار بوده و در نهایت همین اتفاق هم افتاد.

 در این شرایط نگاهی به کارنامه ذوب‌آهن در سال گذشته نشان می‌دهد که نماینده فوتبال اصفهان در لیگ به عنوان چهارمی رسید و در جام حذفی هم موفق شد تا مرحله نیمه نهایی پیش برود و در حقیقت امیر قلعه‌نویی اگر بخواهد نسبت به حسینی عملکرد بهتری داشته باشد تا این تغییر و جابجایی را معنا کند باید حداقل روی یکی از پله‌های سه گانه جدول لیگ هفدهم قرار بگیرد و یا به فینال جام حذفی برسد. نارضایتی هیأت مدیره از عملکرد حسینی و تمایل انتخاب آنها برای انتخاب امیر قلعه‌نویی حداقل از لحاظ روانی این فشار را به مجموعه ذوب‌آهن وارد خواهد کرد تا نسبت به لیگ شانزدهم عملکرد بهتری را از خودش به نمایش بگذارد. البته قلعه‌نویی مربی کم تجربه‌ای نیست و مطمئناً کمتر تحت تأثیر جو و استرس قرار می‌گیرد ولی به هر صورت خودش هم به خوبی می‌داند که یک تیم باکارنامه که حاصل دستپخت یحیی گل محمدی و مجتبی حسینی بوده را تحویل گرفته و باید تلاش کند تا با کسب جایگاهی بالاتر نشان دهد که این قهرمانی‌های پرشمارش در فوتبال ایران امروز هم به کارش می‌آید.

کد خبر 307494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.