توزیع بیش از ۵۰ تن اقلام خوراکی دولتی در تیران و کرون

تیران-مدیرجهاد کشاورزی شهرستان تیران و کرون گفت: بیش از ۵۰ تن اقلام خوراکی شامل برنج، شکر و مرغ با قیمت دولتی در شهرستان تیران و کرون در ماه مبارک رمضان توزیع شد.

محسن حاج عابدی، در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون با اشاره به برنامه تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان اظهارداشت: گوشت سفید، برنج و شکر به عنوان اقلام تنظیم بازار در شهرستان تیران و کرون توزیع شد.

وی افزود: بیش از ۵۰ تن اقلام خوراکی شامل برنج، شکر و مرغ با قیمت دولتی در شهرستان تیران و کرون در ماه مبارک رمضان توزیع شد که از این میان ۲۷ تن برنج و ۳۶ تن شکر بوده و توزیع مرغ همچنان ادامه دارد.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان تیران و کرون بیان داشت: توزیع این اقلام به صورت دولتی فرصتی برای حمایت از مصرف کننده وتنظیم بزار است که سازمان جهاد کشاورزی انجام می دهد.

وی ادامه داد: اقلام خوراکی در بازارهای روز، شرکت های تعاونی و اتحادیه های مواد غذایی توزیع و عرضه می شود که امکان فروش مواد خوراکی دولتی در سطح شهرستان مشخص شده و باید این مراکز این کالاها را با قیمت دولتی عرضه کنند.

حاج عابدی یادآورشد: توزیع گوشت سفید در فروشگاه های زنجیره ای و اتحادیه گوشت مرغ انجام می شود که فروشگاه های عرضه مرغ مشخص شده و در صورت تخلف مراتب باید به بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام شود

کد خبر 306912

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.