آتش سوزی بزرگ در مجتمع ولی عصر کاشان مهار شد+عکس

کاشان - حریق مجتمع چهار طبقه تجاری اداری ولی عصر(عج) کاشان با حضور به موقع و تلاش نفسگیر آتش‌نشانان وبا به کارگیری تجهیزات لازم مهار و اطفاء شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، سید مهدی مجدالاشرافی مدیر عامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: به دنبال تماس تلفنی چند شهروند، مقارن ساعت 2:57 سه شنبه (23/3/96) در مورد وقوع آتش سوزی مجتمع (پاساژ ولی عصر) به سامانه 125، بلافاصله گروه‌های اطفاء حریق و امداد و نجات از سه ایستگاه 1-2 و 4 سازمان آتش نشانی با تعداد 9 خودرو اطفائیه سبک و سنگین و 25 نفر از پرسنل آتش نشانی به محل آتش سوزی در خیابان باباافضل ، اعزام و با مهار حریق از گسترش حریق به پاساژها، منازل مجاور و دیگر مغازه های مجتمع جلوگیری به عمل آوردند.

وی افزود: این آتش سوزی ازمغازه های طبقه زیرین مجتمع آغازشده و به دیگر قسمت های سرایت کرده بود و در زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی چندین مغازه دچار حریق شده و دود غلیظ اکثر طبقات مجتمع را فرا گرفته بود .

مدیر عامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان خاطر نشان کرد: در این حریق گسترده حدود13 مغازه مجتمع تقریبا کامل سوخته و اکثر مغازه‌های طبقات را دود فراگرفته است.

وی ضمن تشکر ویژه از همکاری شایسته عوامل نیروی انتظامی در برقرای نظم و امنیت محدوده حریق و عوامل اورژانس در درمان یک آتش نشان مصدوم ناشی از عملیات دراین حادثه، رعایت نکات ایمنی در مکان های عمومی و مراکز خرید را متذکر شد.

مجدالاشرافی، ایجاد زیر ساخت‌ها و امکانات لازم جهت پیشگیری و یا رویارویی با حوادث احتمالی با نصب خاموش کننده در هر واحد صنفی، اجرای سیستم اعلام حریق اتوماتیک در کل ساختمان را در موارد ایمنی این اماکن ضروری دانست.به گزارش ایمنا، مجتمع تجاری اداری ولی‌عصر کاشان دارای 68 مغازه تجاری و اداری است.

کد خبر 306652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.