از چپاروف سپاهان تا سرور ازبکستان

هافبک فصل گذشته سپاهان ۲ دیدار رسمی اخیر خود را با پیراهن تیم‌های ملی و باشگاهی به عنوان بازیکن تیم میهمان در استادیومی برگزار می‌کند که بسیاری از آبی‌دوستان مایلند تا فصل بعد او را آنجا زیاد ببینند هرچند که این خواسته آنها احتمالاً برآورده نخواهد شد.

به گزارش ایمنا، سرور چپاروف آخرین مسابقه خود با پیراهن سپاهان را چهاردهم اردیبهشت‌ماه از هفته سی‌ام لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برابر استقلال انجام داد. این بازیکن ۳۴ ساله امشب به این استادیوم بازمی‌گردد تا با پیراهن تیم ملی ازبکستان در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مقابل ایران بازی کند. در این فاصله حدوداً ۴۰ روزه هافبک فصل پیش سپاهان در یک بازی دوستانه برابر تایلند هم تیم ملی ازبکستان را همراهی کرده اما ۲ مسابقه رسمی اخیر او با پیراهن تیم‌های ملی و باشگاهی در ورزشگاه آزادی انجام گرفته و در هر ۲ دیدار هم چپاروف بازیکن تیم میهمان بوده است.

بازگشت چپاروف به ورزشگاه آزادی از این جهت اهمیت دارد که استقلالی‌ها امیدوارند تا با پیوستن این ملی‌پوش ازبک به تیمشان فصل بعد بارها و بارها او را به عنوان بازیکن خودی در این استادیوم ببینند.

آبی‌پوش شدن چپاروف البته بعید است که رنگ واقعیت به خود بگیرد زیرا وقوع ۲ احتمال دیگر به مراتب قوی‌تر است. اولی بازگشت به ازبکستان و بازی در لیگ این کشور و دوم تداوم همکاری با سپاهان.

کد خبر 306458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.