با تمامی محصولات معرفی شده اپل در WWDC 2017 آشنا شوید

در این مقاله به معرفی تمامی محصولات معرفی شده اپل در WWDC 2017 خواهیم پرداخت. از مهمترین این محصولات باید به اسپیکر هوم پاد، آی او اس 11، آی مک پرو و غیره اشاره کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایمنا، اپل در خلال برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان خود موسوم به WWDC از  جدیدترین محصولات، نرم افزارها و به روزرسانی های مربوط به آن‌ها رونمایی کرد. در آن میان تیم کوک (Tim Cook) از یک اسپیکر قدرت گرفته از سیری به نام HomePod، یک دسته بندی جدید در محصولات اهالی کوپرتینویی رونمایی کرد. اپل همچنین از ویژگی های جدید نرم افزار موبایلی آی او اس پرده برداشت. برخی از این دستاوردها فورا در دسترس کاربران بوده و سایر آن‌ها نیز طی سال جاری در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. در زیر می‌توانید با تمامی محصولات معرفی شده اپل در WWDC 2017 آشنا شوید.

هوم پاد همراه با سیری، یک اسپیکر خانگی

محصولات معرفی شده اپل در WWDC 2017

هوم پاد یک اسپیکر 7 اینچی است که به صورت پیشفرض از دستیار دیجیتالی اپل بهره می‌برد. این اسپیکر در واقع رقیب تازه اسپیکر محبوب آمازون اکو است که مدتها منتظر رونمایی از آن بودیم. HomePod به شما اجازه می‌دهد تا با صدای خود و گفتگو با سیری به پخش موسیقی بپردازید و دستگاه‌های هوشمند خانگی خود نظیر لامپ‌ها و یا ترموستات را مدیریت کنید. هوم پاد با قیمت 349 دلار از اواخر سال جاری میلادی به فروش خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

آیپد پرو در یک اندازه جدید

محصولات معرفی شده اپل در WWDC 2017

اپل از یک آیپد با سایز جدید 10.5 اینچ رونمایی کرد. این مدل جدید با قیمت پایه 649 دلار همراه با حافظه داخلی 64 گیگابایت به فروش خواهد رسید و تا 949 دلار برای تهیه یک نسخه مجهز به حافظه 512 گیگابایتی این قیمت افزایش پیدا خواهد کرد.

نسل جدید آیپد پرو همچنین شامل قابلیت ها و مشخصات به روزشده شامل یک نمایشگر بهتر، اسکرول نرم‌تر، یک چیپ سریع‌تر، قابلیت مالتی تسکینگ جذاب و یک دوربین مشابه آیفون 7 اپل است. فروش این محصول از دوشنبه هفته آینده آغاز خواهد شد.

رونمایی از نسل جدید آیپد پرو 10.5 اینچی و 12.9 اینچی اپل: نمایشگر کم حاشیه و سخت افزار قدرتمندتر

محصولات معرفی شده اپل در WWDC 2017

آیپد پرو جدید به لطف آی او اس 11 (iOS 11) که چند ماه دیگر عرضه می‌شود محصولی بین یک تبلت و لپ تاپ است. این آیپد قابلیت هایی همسان با مک را به آیپد می‌بخشد که شامل یک داک جدید، قابلیت درگ دراپ بین اپلیکیشن ها و یک کیبورد فول سایز خواهد بود.

مک بوک پرو، مک بوک ایر و مک بوک آپدیت های جدیدی را دریافت کرده‌اند

محصولات معرفی شده اپل در WWDC 2017

اپل لپ تاپ های 13 و 15 اینچی مک بوک پرو خود را همراه با پردازنده های نسل هفتمی اینتل به نام Kaby Lake و اضافه کردن کارت های گرافیک سریع‌تر (تنها در نسخه 15 اینچی)، به روزرسانی کرد.

مک بوک ایر نخستین به روزرسانی خود را پس از 800 روز در  WWDC امسال دریافت کرد، هرچند چندان هم آپدیت بزرگی نیست. آیپد ایر اینک همراه با یک پردازنده 1.8 گیگاهرتزی به جای پردازنده پیشین 1.6 گیگاهرتزی به فروش می‌رسد.

مک بوک 12 اینچی اپل نیز از تغییراتی در سخت افزار خود میزبانی می‌کند و به یک کیبورد جدید مجهز شده است.

آی مک اینک از رم بیشتر، درگاه های بیشتر و نمایشگری بهتر برخوردار است

محصولات معرفی شده اپل در WWDC 2017

کامپیوتر دسکتاپی آی مک با دریافت بهبودهایی فراوان اینک به دستگاهی مناسب ساخت محتوای واقعیت مجازی تبدیل شده است. iMac جدید از ظرفیت رم بیشتر، تا 80 درصد گرافیک بهبودیافته‌تر، درگاه‌هایی بیشتر برای اتصال لوازم جانبی و سایر دیوایس های خارجی برخوردار است.

WatchOS واچ فیس های جدید، ردیاب تناسب اندام بهبودیافته‌تر و یکپارچگی بیشتر با سیری را دریافت کرده است

محصولات معرفی شده اپل در WWDC 2017

نسخه جدید نرم افزار ساعت اپل به نام WatchOS 4 سه واچ فیس جدید، تمرینات جدید در اپلیکیشن Fitness، یک چراغ قوه تقویت شده و توانایی جفت سازی با تجهیزات سالن بدنسازی شما را ارائه خواهد کرد.

اما بزرگترین به روزرسانی مربوط به یکپارچگی هرچه بیشتر ساعت شما با سیری است که اینچ در واچ فیس در دسترس خواهد بود. به گفته اپل، ساعت شما با استفاده از ماشین یادگیری حال می‌تواند عادات و اپلیکیشن هایی که بیشتر از آن‌ها استفاده می‌کنید را بررسی کرده و در زمانی مناسب آن‌ها را به صورت خودکار در واچ فیس به نمایش بگذارد.

به لطف اپل پی با دوستان خود پول به جابجایی پول بپردازید

محصولات معرفی شده اپل در WWDC 2017

درست همانند اپلیکیشن انتقال پول Venmo، اپل پی اینک از انتقال وجه نظیر به نظیر پشتیبانی می‌کند. این قابلیت با آی مسیج یکپارچه شده است، بنابراین کاربران می‌توانند در یک مکالمه متنی با دوستان خود، به صورت مستقیم مبالغی را جابجا کنند.

بنابراین در آینده‌ای نزدیک شما می‌توانید به دوستان و آشنایان و یا مستقیما به حساب بانکی خود مبالغی را ارسال کنید.

Amazon Prime Video اینک در اپل تی وی

محصولات معرفی شده اپل در WWDC 2017

شما در آینده‌ای نزدیک می‌توانید سریال ها و فیلم های سینمایی را بر روی تلویزیون اپلی خود مشاهده کنید تا شکافی که سالها برای کاربران اپل تی وی وجود داشت برطرف شود. این قابلیت اواخر سال در دسترس خواهد بود.

High Sierra نسخه بعدی سیستم عامل کامپیوترهای اپل

محصولات معرفی شده اپل در WWDC 2017

در راس بهبودهای نرم افزار سیستم عامل جدید اپل، سافاری همراه با اضافه شدن قابلیت توقف پخش خودکار ویدیوها در سراسر وب بزرگترین به روزرسانی را دریافت کرده است. اپلیکیشن Photos بهبود یافته، سیستم کار با فایل ها تغییراتی بنیادین را دریافت کرده و اینک سیستم شما قادر به سازگاری با هدست های واقعیت مجازی است.

آی او اس 11 همراه با مرکز کنترل تازه، آی مسیج بهبودیافته و اپل مپس بهتر

محصولات معرفی شده اپل در WWDC 2017

تازه‌ترین نسخه سیستم عامل موبایلی اپل، آی او اس 11 به روزرسانی های تازه‌ای را شامل یک مرکز کنترل جدید و بهبودیافته، دستیار کاربردی‌تر سیری، فروشگاه اپلیکیشن های بازطراحی شده و یک اپلیکیشن جدید به نام Files برای مدیریت اسناد دریافت کرده است. این سیستم عامل جدید همچنین با هدف کاهش مشکلات در حین رانندگی، از یک حالت Do Not Disturb مخصوص رانندگی برخوردار است که می‌تواند هوشمندانه این قضیه را متوجه شده و نوتیفیکیشن‌های شما را غیرفعال کند.

آی مک پرو 5 هزار دلاری، قدرتمندترین مک ساخت اپل

محصولات معرفی شده اپل در WWDC 2017

یکی از مهم‌ترین محصولات معرفی شده اپل در WWDC 2017 یک کامپیوتر دسکتاپی برای حرفه‌ای‌ها به نام iMac Pro بود. این محصول از ماه دسامبر در رنگ تمام مشکی و قیمت 5 هزار دلار به فروش خواهد رسید.

ARKit ، نخستین تلاش اپل در دنیای واقعیت افزوده

محصولات معرفی شده اپل در WWDC 2017

نرم افزار جدید ARKit اپل می‌تواند اشیا مجازی را در دنیای واقعی به نمایش بگذارد. این نرم افزار در واقع آیتم های مختلف را در یک فضای فیزیکی توسط دوربین گوشی شما به نمایش می‌گذارد. اپل قصد دارد آیفون را بزرگترین پلتفرم واقعیت افزوده جهان کند.

کد خبر 306257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.