راهیابی دو فیلم کوتاه از اصفهان به فستیوال بین المللی interrobang

فیلم های کوتاه «رودخانۀ بی انتها» و «فقط ۵ دقیقه» به نویسندگی و کارگردانی محمد محمدیان به نهمین فستیوال بین المللی interrobang آیووای امریکا راه یافتند.

تهیۀ کنندۀ این دو فیلم در گفتگو با ایمنا ضمن اعلام خبر راهیابی آن گفت: فیلم «رودخانۀ بی انتها» تا کنون در ۴۹ فستیوال بین المللی در بخش رقابتی حضور یافته و دوبار نیز برگزیده شده است، همچنین فیلم «فقط ۵ دقیقه» سی و یکیمن حضور بین المللی خود را تجربه می کند و تا کنون هم در کشور و هم در جشنواره های بین المللی دیگر نیز توانسته جوایزی را کسب کند.

حمید محمدی تصریح کرد: «فقط ۵ دقیقه» اولین فیلم صوتی جهان است که بدون تصویر و تصویر برداری و تنها با صدا، روایتگر بخشی از مشکلات نابینایان است و مخاطب در عرض ۵ دقیقه با محوریت صدا و عناصر سمعی در قالب فردی نابینا با مشکلات روزمرۀ این افراد در فضای شهری مواجه می شود.

وی افزود: «رودخانۀ بی انتها» نیز فیلمی با محوریت محیط زیست و بحران آب است و مشکلی را روایت می کند که متاسفانه با افزایش گازهای گلخانه ای در جهان شاهد بروز آن هستیم.

گفتنی است، نهمین فستیوال بین المللی interrobang آیووای امریکا  از ۲۳ تا ۲۵ ماه ژوئن، مطابق با دوم تا چهارم تیر ماه سال جاری در آمریکا برگزار می شود. /

کد خبر 306232

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.