کمک ۳۵۰میلیون تومانی شهرداری به ستاد دیه زندانیان جرائم غیرعمد استان اصفهان

شهردار اصفهان با اشاره به کمک ۳۵۰میلیون تومان به ستاد دیه زندانیان جرائم غیرعمد استان اصفهان از زمینه سازی اشتغال و توانمندی زنان سرپرست خانوار خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی جمالی نژاد ضمن عرض تسلیت شهادت هموطنان و همشهریان حادثه تروریستی امروز مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در سال  گذشته ۳۵۰ میلیون تومان به ستاد دیه زندانیان جرائم غیرعمد استان اصفهان کمک شد که همین مبلغ امسال نیز از سوی مجموعه شهرداری به این ستاد اهدا می شود.

وی ادامه داد: نگاه شهرداری اصفهان، تنها ساخت و ساز و حضور در عرصه های عمرانی نیست و درهمین راستا در سال های اخیر در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی حضور چمشگیری داشته است که از جمله آنها توانمندسازی زنان سرپرست خانوار است که به وسیله معاونت های فرهنگی مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان انجام می گیرد و زمینه اشتغال آنها را فراهم می کند.

شهردار اصفهان یادآور شد: وقتی با نگاهی عمقی به آسیب های اجتماعی نگاه می کنیم می بینیم که چقدر آسیب ها جدی و زیاد هستند.

وی افزود: ارائه کارت های منزلت شهروندی نیز خدمت دیگری از سوی مدیریت شهری اصفهان است که به افراد نیازمند، معلولان، سالمندان اهدا می شود.

جمالی نژاد با اشاره به ظرفیت بالای خیریه ها در اصفهان خاطر نشان کرد: صدها خیریه در اصفهان مشغول فعالیت هستند که شهرداری سعی کرده با بسترسازی مناسب، زمینه خدمت رسانی بیشتر آن ها را  فراهم کند.

شایان ذکر است در پایان برنامه لوح سپاس و هدیه ای به شهردار اصفهان اهدا شد که او این هدیه را به کودک اصفهانی خیّر کوچکی که گوشواره های خود را برای کمک به آزادسازی زندانیان غیرعمد اهدا کرده بود تقدیم کرد.

کد خبر 305956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.