خانه قدغن شد!

کمتر از یک هفته پس از آنکه الهلال دیدار به اصطلاح خانگی خود برابر استقلال خوزستان را در دوحه برگزار کرد سفر اتباع عربستان به قطر ممنوع شد.

به گزارش ایمنا، همین هفته پیش بود که تیم‌های الهلال و استقلال خوزستان از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه ثانی‌بن‌جاسم دوحه به مصاف هم رفتند. دیدار رفت ۲ تیم در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط برگزار شده بود. به عبارت دیگر، به خاطر ممانعت سعودی‌ها از سفر اتباع کشورشان به ایران، استقلال و الهلال دیدارهای به اصطلاح خانگی خود را به ترتیب در عمان و قطر برگزار کردند.

در مرحله گروهی هم اوضاع به همین منوال بود و نمایندگان عربستان سه بازی از مجموع چهار تقابل به اصطلاح خانگی خود با تیم‌های ایرانی را در دوحه برگزار کردند.

حالا به خاطر قطع روابط دیپلماتیک عربستان و امارات با قطر، این ۲ کشور قصد دارند تا با هماهنگی AFC سیاستی که پیشتر درباره محل برگزاری دیدار تیم‌های عربستانی و ایرانی در پیش گرفته شده بود را در قبال حریفان قطری در پیش بگیرند.

البته این فعل و انفعالات باورنکردنی دست‌کم در کوتاه‌مدت نمود عملی نخواهد داشت زیرا تمامی نمایندگان قطر از دوره جاری لیگ قهرمانان حذف شده‌اند و در انتخابی جام جهانی هم تیم ملی این کشور رقابتی با عربستان و امارات ندارد.

کد خبر 305687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.