ستاره جام جهانی از ذوب‌آهن بود + عکس

بازیکن ۱۸ ساله ذوب‌آهن با به ثمر رساندن ۷۵ درصد از گل‌های ایران در جام جهانی جوانان بیش از پیش در عرصه بین‌المللی مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، رضا شکاری مثل دیدار با زامبیا در بازی با پرتغال هم در همان دقایق ابتدایی مسابقه دروازه حریف را باز کرد تا سومین و آخرین گل خود در جام جهانی ۲۰۱۷ کره جنوبی را به ثمر رسانده باشد. در این دوره از رقابت‌های جام جهانی جوانان تیم زیر ۲۰ سال ایران جمعاً چهار گل زد که از این تعداد سه گل سهم هافبک ذوب‌آهن بود.

به موازات حضور شکاری در این مسابقات یک بار دیگر بحث رفتنش به روستوف هم داغ شد اما باشگاه ذوب‌آهن که هنوز رضایت خود را درباره این انتقال اعلام نکرده است برای حفظ تمرکز این بازیکن ۱۸ ساله رسیدگی به موضوع را به بعد از رقابت‌های جام جهانی موکول کرد.

اکنون از یک طرف با حذف تیم ملی پرونده حضور ایران در جام جهانی جوانان بسته شده است و از سوی دیگر پنجره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال روسیه کمتر از ۲ هفته دیگر باز می‌شود. باید دید شکاری که با درخشش در جام جهانی بیش از پیش مورد توجه بین‌المللی قرار گرفته است سرانجام به آرزویش برای بازی در فوتبال اروپا می‌رسد و لژیونر بعدی فوتبال ایران لقب خواهد گرفت یا خیر.

کد خبر 304630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.