برگزاری بیست و هشتمین ایده شو با موضوع بهینه‌سازی مصرف در علوم فنی و مهندسی

بیست و هشتمین رویداد ایده شو با معرفی پنج ایده برتر در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، ایده شو بیست و هشتم با موضوع بهینه‌سازی مصرف در علوم فنی و مهندسی در دانشگاه صنعتی اصفهان و با حضور دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

سروش صدری پور با ایده «نان (و) تکنولوژی»، نسیبه امینی با ایده « ساخت پدهای کولر آبی با استفاده از لایه نشانی زئولیت بر روی ضایعات کارخانجات نساجی» و بهزاد صادقیان با ایده « سیستم حفاظت کاتدی ICCP هوشمند» به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین احسان کریمی با ایده « هیدروکولینگ ژنراتورهای توان بالا با استفاده از روش ریفورمر» و محمد امیدی با ایده « افزایش راندمان حرارتی و کاهش آلاینده با استفاده از یک جسم متخلخل» به ترتیب حائز رتبه چهارم و پنجم این رویداد شدند.

در این رویداد به نفرات برتر لوح تقدیر، جوایز نقدی و کتاب‌های مرتبط با کارآفرینی از سوی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و مدیریت تجاری‌سازی و نوآوری دانشگاه صنعتی اصفهان اهدا شد.

ایده شو رویدادی است که توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با مشارکت سازمان‌ها، نهادها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان به صورت ماهانه برگزار می‌شود و در آن ایده‌پردازان ضمن طرح ایده‌های نوآورانه، ایده خود را از لحاظ عامه‌پسند بودن برای حضار و قانع‌کننده بودن برای داوران فنی و فعالان اقتصادی جهت راه‌اندازی یک کسب و کار می‌سنجند. آدرس وب‌سایت رویداد ایده‌شو برای آگاهی از برنامه‌های قبلی و آتی این رویداد startupevent.ir است.

کد خبر 304591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.