شکست ایران مقابل پرتغال/ حذف با ویدیو چک

تیم فوتبال جوانان ایران از جام جهانی حذف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم جوانان ایران در سومین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت های جام جهانی به مصاف پرتغال رفت و در حالیکه ابتدا یک بر صفر پیش افتاده بود، در نهایت ۲ بر یک شکست خورد.
رضا شکاری در دقیقه ۴ برای ایران گل زد و نیمه نخست با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید اما این پایان کار نبود و پرتغال در نیمه دوم موفق شد دو بار دروازه ایران را باز کند.
دیه‌گو کنگالوس ۵۴ و سیلوا پس از برخورد توپ به نیما طاهری در دقیقه ۸۶ برای پرتغال در این بازی گل زدند تا در نهایت این تیم به پیروزی ۲ بر یک برسد.
در دقیقه ۷۳، امید نورافکن در حرکتی انفرادی وارد محوطه جریمه پرتغال شد و شوت زد که با برخورد به بازیکنان پرتغال توپ دفع شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. در ادامه بازیکنان پرتغال اعتراض و درخواست ویدئو چک کردند که داور پس از تماشای تصاویر، نظرش درباره پنالتی اعلام شده به سود ایران را تغییر داد.

ترکیب ایران:
شهاب عادلی، علی شهسواری، مهران درخشان مهر، عارف غلامی، نیما طاهری، علی شجاعی، محمد مهدی مهدی‌خانی، رضا شکاری (۸۱- حسین ساکی)، رضا جعفری (۶۵- محمد سلطانی مهر)، سینا خادم‌پور و امید نورافکن (کاپیتان).
سرمربی: امیر حسین پیراونی
ترکیب پرتغال:
دیگو کاستا، فرانسیسکو فریرا (۴۹- هلدر فریرا)، یوری ریبیرو، دیگو گونچالوس، پدرو دلگادو، آندره ریبیرو، خورخه فرناندس، فلورنتینو لوییز، دیوگو دالوت، میگل لوییز (۲۶- برونو خاداس) و خوزه گومز (۷۳- ژانده سیلوا)
 سرمربی: پی ایکسه

کد خبر 304584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.