قلعه‌نویی در ذوب‌آهن، هم می‌شود و هم نمی‌شود

به نظر می‌رسد که امیر قلعه‌نویی بعد از چند سال دور زدن در تیم‌های مختلف فوتبال ایران بیش از هر زمان دیگری به نیمکت ذوب‌آهن نزدیک شده است.

به گزارش ایمنا، اگر هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن و در کنار آنها سعید آذری مدیرعامل این باشگاه بیشتر از این وقت را نسوزانند قرار است که نام سرمربی ذوب‌آهن در لیگ هفدهم روز سه‌شنبه این هفته اعلام شود. البته بر خلاف شایعات موجود ذوب‌آهنی‌ها تاکید کرده‌اند که به جز مجتبی حسینی از هیچ مربی دیگری برنامه نگرفته‌اند و به هیچکس هم جدی فکر نکرده‌اند ولی با این حال بعید به نظر می‌رسد که ذوب‌آهنی‌ها دور اندیشی لازم را به کار نبرده باشند و گزینه‌های مختلفی را برای هدایت تیم فوتبالشان در فصل بعد بررسی نکرده باشند.

 در حال حاضر مجتبی حسینی سرمربی فصل گذشته ذوب‌آهن نزدیک‌ترین فرد به نیمکت این تیم است که از چند لحاظ نسبت به بقیه گزینه‌ها برتری دارد. اولا اینکه حسینی در فصل قبل سرمربی تیم بوده و شناخت کافی نسبت به همه بازیکنان دارد. از طرف دیگر او آنچنان هم اهل ریخت و پاش در فصل نقل و انتقالات نیست و با شرایط موجود کنار می‌آید و به همین خاطر بهترین گزینه برای هدایت ذوب‌آهن خواهد بود. اما در صورتی‌که طرفین بر سر مباحث مالی با یکدیگر توافق نکنند آن زمان نوبت به بررسی بقیه گزینه‌ها خواهد رسید که به نظر می‌رسد امیر قلعه‌نویی در سر لیست این اسامی باشد. قلعه‌نویی بعد از دو سال موفقی که در لیگ‌های نهم و دهم در اصفهان پشت سر گذاشت و دو عنوان قهرمانی با سپاهان کسب کرد تا به امروز تقریباً هر سال نامش برای بازگشت به اصفهان مطرح شده و این‌بار بیش از هر زمان دیگری به نیمکت ذوب‌آهن نزدیک است.

مورد اول اینکه او از تراکتورسازی جدا شده و در بین تیم‌هایی که بدون سرمربی هستند هیچ تیمی به جز ذوب‌آهن نمی‌تواند فرصت را برای جاه طلبی‌های او فراهم کند. ضمن اینکه خود قلعه‌نویی هم به خاطر اینکه بی تیم نماند بدش نمی‌آید که یک تخفیف خوب به ذوب‌آهن بدهد و این وسط تنها مشکلی که ممکن است کار را به بن بست بکشاند سلیقه نقل و انتقالاتی امیر قلعه‌نویی است که با بودجه ذوب‌آهن جور نخواهد بود. البته او در فصل گذشته و بعد از محرومیت اجباری تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات مجبور شد چند بازیکن جوان را به تیم تزریق کند و دست از خرید نام‌های بزرگ و  پرسروصدا بردارد و شاید بتواند این روند را در ذوب‌آهن هم ادامه دهد. ضمن اینکه قلعه‌نویی از لحاظ اسمی نسبت به حسینی صاحب‌نام تر است و تیم رسانه‌ای مخصوص به خودش را هم دارد که عملکرد او را مثبت جلوه خواهند داد و این می‌تواند به سود ذوب‌آهن باشد. البته همه این موارد در صورتی اجرایی خواهد بود که ذوب‌آهن در روز سه‌شنبه اعلام کند با مجتبی حسینی به توافق نهایی نرسیده است وگرنه در شرایط فعلی سرمربی جوان و با انگیزه ذوب‌آهن  در لیگ شانزدهم بهترین گزینه برای هدایت تیم در فصل بعد هم خواهد بود.

کد خبر 304562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.