رینگ حفاظتی شهر، از پروژه های شاخص برنامه اصفهان ۱۴۰۰ است

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان از رینگ چهارم حفاظتی شهر به عنوان پروژه شاخص برنامه اصفهان ۱۴۰۰ یاد کرد و گفت: رینگ چهارم از پروژه های اولویت دار شهرداری اصفهان به شمار می رود که در بودجه سال ۹۶ اعتبار خوبی برای آن در نظر گرفته شده است.

رضامختاری در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: با توجه به اینکه رینگ های دوم و سوم شهر اصفهان از خودرو اشباع شده است، رینگ چهارم باید با سرعت بیشتری احداث شود.

وی ادامه داد:  رینگ چهارم و حفاظتی شهر اصفهان از منطقه ۱۵ و کارخانه قند آغاز می شود که تا قبل از جاده شش راه به طول ۶ کیلومتر مربوط به منطقه ۱۵ است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه نقشه های طراحی فاز یک انجام شده و پس از اتمام آن، مراحل تملک نیز انجام می شود، اعلام کرد: برآورد هزینه آزادسازی در این مرحله ۱۳۰ میلیارد تومان است که رقم سنگینی می باشد اما تمام سعی بر این است تا امسال آزادسازی ها در تقاطع کارخانه پیشرفت خوبی داشته باشد.

وی یادآور شد: تسریع در روند آزادسازی مسیر رینگ حفاظتی شهر، به همکاری و مشارکت شهروندان نیاز دارد.

مختاری از رینگ چهارم حفاظتی شهر به عنوان پروژه شاخص برنامه اصفهان ۱۴۰۰ یاد کرد و گفت: رینگ چهارم از پروژه های اولویت دار شهرداری اصفهان به شمار می رود که در بودجه سال ۹۶ اعتبار خوبی برای آن در نظر گرفته شده است.

کد خبر 304461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.