۵۵ درصد خیابان اردیبهشت شمالی آزادسازی شد

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از پیشرفت ۵۵ درصدی آزادسازی خیابان اردیبهشت شمالی خبر داد.

حمید عصارزادگان در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: احداث خیابان اردیبهشت شمالی در محدوده خیابان طالقانی از پروژه های اولویت دار منطقه یک شهرداری اصفهان به شمار می رود که آزادسازی آن به صورت تدریجی انجام می شود.

وی با اعلام اینکه تاکنون ۵۵ درصد آزادسازی خیابان اردیبهشت شمالی انجام شده است، گفت: درصدد هستیم تا پایان امسال با همکاری خوب اهالی متدین این خیابان، مراحل آزادسازی را تکمیل و برای فاز اجرایی آن اقدام کنیم.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه خیابان اردیبهشت شمالی به طول ۷۰۰ متر و عرض ۲۴ تا ۲۶ متر است، اظهارکرد: در سال جاری ۸ میلیارد تومان بودجه برای اتمام آزادسازی آن اختصاص داده شده است.

وی یادآور شد: با توجه به وجود پلاک های ریزدانه و کوچک در این خیابان که هر کدام چندین وارث و مالک دارد و به لحاظ اینکه در بافت مرکزی شهر واقع شده، مراحل آزادسازی آن به صورت تدریجی انجام می شود.

عصارزادگان تاکید کرد: در انجام  آزادسازی ها همراهی شهروندان بسیار حائز اهمیت است و شهرداری تلاش دارد با جلب رضایت شهروندان نسبت به آزادسازی پلاک ها اقدام کند.

وی در ادامه با اشاره به احداث یک واحد پارکینگ در ابتدای خیابان اردیبهشت از سمت طالقانی، گفت: مراحل ساخت این  پارکینگ با ظرفیت پارک ۱۰۸ دستگاه خودرو تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

کد خبر 304458

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.