لزوم همفکری و تعامل مشترک در اجرای برنامه های دولت

فریدونشهر- فرماندار فریدونشهر گفت: پس از انتخابات همفکری و تعامل مشترک در اجرای برنامه های دولت، وظیفه ملی و قانونی همه دوست داران نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

ناصر اسدی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدونشهر، انتخابات ۲۹ اردیبهشت را نمایش اراده و اقتدار ملت ایران دانست و اظهار کرد:  مردم ایران بار دیگر با فهم عمیق، شعور بالای سیاسی و عقلانیت خود برگ زرین دیگری را در کارنامه جمهوری اسلامی رقم زدند .

وی عنوان داشت: مردم غیرتمند و همیشه در صحنه ایران بار دیگر با حضور پر شکوه خود ضمن به نمایش گذاشتن وحدت و انسجام ملی، مردم سالاری دینی را متجلی ساختند و در راه حفظ ارزش های الهی، انقلابی،  وفاداری و دفاع از آرمان های امام و شهیدان همچون گذشته ثابت قدم و استوار بودند.

فرماندار فریدونشهر با ابراز خرسندی از حضور هوشمندانه، قاطع و پرشور مردم سراسر ایران و شهرستان فریدونشهر در صحنه سرنوشت ساز انتخابات، افزود: مردم  بار دیگر غیرت دینی، پشتیبانی از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی را در انتخاب فردی مدیر، برنامه ریز و طرفدار عقلانیت و اعتدال به اثبات رساندند.

اسدی ادامه داد: به فضل الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج ) انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی با حضور چشمگیر و مسئولانه مردم عزیز شهرستان فریدونشهر همگام با سراسر کشور عزیزمان در کمال امنیت، سلامت و آرامش به پایان رسید و موجبات یأس و سرخوردگی دشمنان قسم خورده این آب و خاک را فراهم و دلگرمی بیش از پیش خادمین و خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مهیا نمود.

وی با قدردانی از مردم  شهرستان ، این حماسه ملی را محضر مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و نیز منتخب مردم  تبریک گفت و افزود: تداوم برنامه های دولت که متکی بر عقلانیت وتدبیر است می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات کشور بوده و در این برهه ؛  همفکری و تعامل مشترک در اجرای برنامه های دولت،  وظیفه ملی و قانونی همه دوست داران نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی تاکید کرد: هم اینک باید رئیس جمهور منتخب را به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) رئیس جمهور همه مردم بنامیم و با اتحاد در راه اعتلای ایران اسلامی واجرای برنامه های دولت تدبیر و امید گام برداریم . 

اسدی در ادامه با اشاره به اعلام نتایج نهایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان، با تاکید بر نقش مهم شوراها در آبادانی و توسعه گفت: منتخبین مردم در شوراها باید با اتحاد و پشتکار در راستای تحقق حداکثری برنامه های خود حرکت نمایند.

کد خبر 304334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.