خاطرات خوبی از برپایی جشنواره فیلم کودک در اصفهان دارم

هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون از خاطرات خوبی که از برپایی جشنواره در اصفهان دارد سخن گفت.

هنگامه قاضیانی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با ایمنا در مورد برگزاری سی امین جشنوارۀ فیلم کودک و نوجوان در اصفهان گفت: من در بیست و هفتمین دورۀ برپایی این جشنواره در سال ۹۲ به عنوان داور حضور داشتم، به همین سبب جشنواره در اصفهان را تجربه کرده ام، دوست دارم و خاطرات خوبی نیز از برپایی آن دارم.

وی افزود: احساس خوبی دارم که در فاصلۀ کمی با اتفاق خوبی که در انتخابات افتاد، بازگشایی جشنوارۀ فیلم کودک و نوجوان انجام شد.

هنگامه قاضیانی فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد فلسفۀ غرب از دانشگاه سان فرانسیسکوی امریکاست که فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۹ با فیلم سینمائی «سایه روشن» به کارگردانی حسن هدایت آغاز کرده و پس از آن به تئاتر روی آورد و با نمایش «مثل خون برای استیک» کاری از گروه تئاتر لیو برای اولین بار به روی صحنه تئاتر رفت. این هنرمند در کنار فعالیت هنری خود ترجمه کتاب «سرزمین مرد سرخپوست، قانون مرد سفیدپوست» نوشته ویلکومب واشبرن را نیز در  کارنامۀ خود دارد و غیر از داوری جشنوارۀ فیلم کودک و نوجوان، تجربۀ داوری در جشنوارۀ وارنا در  بلغارستان را نیز بر عهده داشته است. قاضیانی را به عنوان خواننده نیز می شناسند چرا که در دی ماه ۱۳۹۴ در تالار وحدت کنسرت موسیقی بانوان را در مقام خواننده با اجرای قطعاتی بیادماندنی از موسیقی ایران با تنظیم رضا تاجبخش به روی صحنه برد. وی تا کنون در بیش از بیست فیلم سینمایی و تئاتر و در سریالی به نام «سرزمین کهن» ایفای نقش کرده است و برای فیلم «به همین سادگی» نیز موفق به کسب جایزۀ بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست و ششمین جشنوارۀ فیلم فجر و جشنوارۀ وارنای بلغارستان شده است.

گفتنی است، سی امین جشنوارۀ بین المللی فیلم کودک و نوجوان، از ۹ تا ۱۵ تیرماه سال جاری در اصفهان برگزار می شود./

کد خبر 304304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.