شایعه کنار رفتن علی‌عسگری از ریاست صداوسیما تکذیب شد

در روزهای گذشته شایعه خداحافظی عبدالعلی علی‌عسگری از سازمان صداوسیما رسانه‌ای شد.

به گزارش ایمنا، بر اساس برخی گمانه‌زنی‌ها قرار بر این بود که با مشخص شدن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری تغییرات کلانی در مدیریت سازمان صداوسیما نیز اتفاق بیافتد و گزینه‌هایی هم به عنوان جایگزین مطرح شده بود.

روز گذشته حجت الاسلام سیدرمضانعلی موسوی‌مقدم، قائم مقام رئیس صداوسیما در گفت‌وگویی رفتن علی‌عسگری از این سازمان را تکذیب کرد.

قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیما در گفت‌وگو با فارس درباره شایعه‌ای که در روزهای گذشته منتشر شده و به رفتن عبدالعی علی‌عسگری از این سازمان مربوط می‌شد، این‌طور اظهار نظر کرد: «این روزها این شایعه در سطح گسترده مطرح شده ولی اساسا کذب است و صحت ندارد.»

حجت الاسلام سیدرمضانعلی موسوی‌مقدم با اشاره به عملکرد رسانه ملی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: «صدا سیما در مناظره‌های انتخاباتی نقش بسیار بی بدیل و برجسته ای داشت. هم در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و هم در کاهش هزینه‌های تبلیغاتی برای کاندیداها موفق عمل کرد.»

به گفته او، همه کاندیداها از نحوه عملکرد سازمان در تبلیغات این دوره بسیار راضی بودند: «در واقع برنامه‌های انتخاباتی را طوری روی آنتن بردیم که در کاهش هزینه‌های تبلیغاتی بسیار موثر باشد. انشاالله همین روند در سال‌های آینده برای انتخابات ریاست جمهوری تکرار و استفاده خواهد شد.»

در روزهای گذشته روزنامه بانی‌فیلم گزارش بلندی درباره دلایل خداحافظی احتمالی علی‌عسگری نوشته بود و محمدباقر قالیباف، عبدالرضا رحمان فضلی، محمد حسینی، علی دارابی، اصغر پورمحمدی و حجت الاسلام موسوی را نیز به عنوان گزینه‌های ریاست سازمان صداوسیما معرفی کرده بود.

در بخشی از این گزارش آمده است: «از اواخر سال گذشته شایعه تغییرات کلان در مدیریت سازمان صدا و سیما به گوش رسید و حتی استعفای چندباره علی عسگری بارها در راهروهای جام جم پیچید، اما مثل خیلی از اتفاقات جاری در مملکت این اتفاق مهم نیز به بعد از انتخابات موکول شد تا با مشخص شدن وضعیت دولت تکلیف ریاست سازمان صدا و سیما نیز مشخص شود. اگرچه یکی از ماموریت های حیاتی صدا و سیما برگزاری مناظرات انتخابات ریاست جمهوری بود و به اعتقاد خیلی از کارشناسان رسانه و اهالی سیاست، رسانه ملی در برگزاری این مناظرات نمره قبولی گرفت اما نمی‌توان کتمان کرد که رابطه تلویزیون با دولت که منتخب مردم برای ۴ سال جدید هم هست چندان تعریفی نیست و بی‌شک این رابطه خاکستری در حال و احوال تلویزیون تاثیرگذار خواهد بود.»./

کد خبر 304303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.