یکپارچه سازی قبوض گازبهای مصرفی سازمان‌ها و ادارات استان اصفهان

طرح تبادل گروهی قبوض مصرفی انرژی برای نخستین بار در سطح کشور توسط شرکت گاز استان اصفهان اجرایی شد.

به گزارش ایمنا، در این طرح که به صورت پایلوت در سطح ادارات تابعه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در حال اجراست، اطلاعات قبوض گاز مصرفی تمامی ادارات تابعه این شرکت بصورت یکپارچه به صورت یک فایل الکترونیکی صادر و در اختیار ستاد مرکزی این شرکت قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در خصوص این طرح، بیان داشت: در راستای صرفه جویی در زمان، کاهش هزینه ها، نیروی انسانی، حفظ محیط زیست و در جهت پرداخت به موقع صورت حساب گازبهاء، پیشنهاد شد قبوض گاز سازمان ها و ادارات در سطح استان به صورت گروهی و متمرکز محاسبه و ارسال شود.

سید مصطفی علوی افزود: در این روش به محض تولید صورتحساب، اطلاعات قبوض تولید شده بر حسب سازمان ها و ادارات زیر مجموعه آنها تفکیک گردیده و فایل مربوط به آن بصورت ایمیل به سازمان یا شرکت مربوطه ارسال می شود.

وی با اشاره به اینکه امکان پرداخت گروهی گاز بهاء از طریق سیستم بانکی نیز میسر خواهد بود، گفت: سایر شرکت های خدماتی نظیر آب، برق و مخابرات نیز می توانند برای قبوض مصرفی مشترکین خود در بخش ادارات از این طرح استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان حذف چاپ کاغذی وتوزیع دستی قبوض، پرداخت قبوض بصورت یکجا توسط ستاد مرکزی هر سازمان، ارگان یا شرکت، امکان نگهداری سوابق، تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات قبوض برای همه سازمان ها و ارگان ها و مدیریت بهینه مصارف انرژی در ادارات را از مهمترین مزیت های این طرح برشمرد.

وی بیان داشت: در حال حاضر طی تعامل با شرکت آب و فاضلاب استان در رابطه با اجرای این طرح، فایل الکترونیکی دو دوره گذشته قبوض گاز مصرفی این ادارت تهیه و به ستاد مرکزی شرکت آب و فاضلاب از طریق پست الکترونیک ارسال شده است.

کد خبر 304295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.