تمام تلاش حوزه خدمات شهری معطوف به تامین زیرساخت هاست

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: تلاش اصلی شهرداری اصفهان امسال معطوف به مسائل زیرساختی از جمله پساب و تأمین منابع مناسب آب مختص فضای سبز شهر است.

احمدرضا مصور در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خصوص برنامه‌های معاونت خدمات شهری در سال جاری اظهارکرد: تمام تلاش اصلی شهرداری اصفهان امسال معطوف به مسائل زیرساختی از جمله پساب و تأمین منابع مناسب آب مختص به فضای سبز شهر است.

وی اضافه کرد: شهر اصفهان به دلیل تغییر اقلیم آب و هوایی از معتدل و مرطوب به گرم و خشک در معرض خطر است که باید برای سال‌های آینده فکر مناسبی کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در آستانه عقد قرارداد متقابل با شرکت آب و فاضلاب اصفهان برای احداث شبکه‌های فاضلاب و به ازای آن تحویل پساب در شهر هستیم که این مهم در ماه جاری محقق می‌شود.

مصور در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به دفن پسماند گفت: بهینه‌سازی خط پسماند کارخانه بازیافت در حال انجام است و ظرف ۲ ماه آینده به اتمام می‌رسد، همچنین کارهای فنی قرارداد احداث نیروگاه هاضم رو به اتمام است و عقد قرارداد آن به زودی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: ساخت این نیروگاه حدود ۱۸ ماه زمان می‌برد، همچنین زباله‌کوب پزشکی نیز در حال پیگیری است که تمامی این موارد در بودجه سال ۹۶ پیش‌بینی شده است.  

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان اضافه کرد: به شرط تحقق درآمدهای شهرداری همه برنامه‌ها و طرح های حوزه خدمات شهری عملیاتی می‌شود.

وی تأکید کرد: تمام تلاش‌مان را کرده‌ایم تا مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری در بخش‌زیرساخت‌های خدمات شهری را فعال کنیم که البته تا این لحظه خوب عمل کرده ایم.

مصور تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش می‌کنیم شبکه‌های آب و آب‌رسانی شهر را که از سال گذشته شروع کرده‌ایم، امسال به پایان رسانیم تا در سال‌های آینده دغدغه‌ آب فضای سبز شهر اصفهان را نداشته باشیم.

کد خبر 304267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.