اتحاد و همدلی منتخبین شورای شهر به پیشرفت و آبادانی شهر کمک می کند 

مبارکه- فرماندار شهرستان مبارکه گفت: اتحاد وهمدلی موجود بین منتخبین شورای اسلامی شهر به پیشرفت و آبادانی شهر و پیشبرد پروژه های عمرانی شهر و کسب رضایت مردم کمک می کند.   

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، علی اصغر ذاکری در دیدار منتخبین شورای اسلامی شهر مبارکه با بیان اینکه در این دوره از تمام محلات شهرستان در شورای اسلامی شهر مبارکه حضور دارند، افزود: افزایش زمینه همدلی و اتحاد بین منتخبین شورای اسلامی شهر مبارکه با حضور و انتخاب آنها از تمام محله ها محقق می شود.

ذاکری با قدردانی از حضورحداکثری مردم در انتخابات گفت: پیروز واقعی انتخابات مردم هستند که با حضور ۸۰درصدی خود در پای صندوق های اخذ رای، برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام و شهرستان افزودند.

وی افزود:ما به عنوان خدمتگزار مردم در کنار عوامل اجرایی، نظارتی و امنیتی در شهرستان مبارکه تمام تلاش خود را به کار بستیم تا علاوه بر برگزاری انتخابات سالم وپرشور، رضایت مردم این شهرستان را نیز به دست آوریم.

ذاکری گفت: دو نفر از منتخبین شورای اسلامی شهر مبارکه از خانواده شهدا و سرداران شهید هستند و افتخار بزرگی برای شهر مبارکه و امتیاز و افتخاری برای شورای اسلامی شهر مبارکه محسوب می شود.

در ادامه این جلسه منتخبین شورای شهر مبارکه از فرماندار و عوامل برگزاری انتخابات شهرستان مبارکه به منظور برگزاری انتخابات پرشور و سالم در شهرستان تقدیر وتشکر کردند.

فرشته صالحی، غلامرضا نصوحی، سجاد خالوزاده مبارکه، محسن رضازاده، هدایت اله عباسیان قهنویه، محمد تقی قاسمیان، فریدون کیانی شیخ آبادی، حمید فروتن مبارکه و جمال حقیقی با کسب اکثریت آرا به عنوان اعضای اصلی و علی البدل شورای اسلامی شهر مبارکه انتخاب شدند

شهرستان مبارکه با ۱۴۳ هزار مفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد./

کد خبر 304258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.