افتتاح خیابان آیت الله خراسانی، کاهش بار ترافیکی مرکز شهر را به دنبال دارد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: خیابان آیت الله خراسانی که امروز به بهره برداری رسید به تخلیه بار ترافیکی هسته مرکزی شهر کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا صلواتی در حاشیه مراسم هر هفته چند افتتاح اظهار کرد: در محدوده مرکزی شهر با توجه به اینکه تجمع کاربری های پزشکی و خدمات درمانی واقع شده است نیاز به کارشناسی برای کاهش بار ترافیکی ضروری بود.

وی ادامه داد: از آنجایی که مرکز شهر در طرح پیاده راه سازی چهارباغ قرار گرفته، خیابان آیت الله خراسانی که امروز به بهره برداری رسید به تخلیه بار ترافیکی میدان امام حسین (ع) کمک خواهد کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان عنوان کرد: فضای زیر خیابان آیت الله خراسانی نیز به کاربری پارکینگ اختصاص یافته که ظرفیت پارک ۲۴۰ خودرو را دارد و به صورت هوشمند عمل می کند که به کاهش ناهنجاری ها در هسته مرکزی شهر نیز کمک شایانی می کند.

وی افزود: با هماهنگی و همراهی مردم و پلیس راهور در استفاده از پارکینگ هایی که درخیابان فرشادی، باغ گلدسته و آیت الله خراسانی، امیدواریم کمتر شاهد معضلات ترافیکی باشیم در این صورت دیگر نیازی به پارک های دوبله و غیرمجاز در خیابان های مرکزی شهر نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: همه این مسائل مقدمه ای بر ایجاد دولتخانه صفوی، پیاده راه سازی چهارباغ و محدوده تاریخی و مرکزی شهر  خواهد بود که امیدواریم با اجرای این طرح ها هم ترافیک روان تر و هم فضای آرام تر و پرنشاط تری را در مرکزیت شهر شاهد باشیم.

کد خبر 304257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.