دکتر کامران: انجام مطلوب پروژه ها مرهون تعامل خوب شهردار با مردم است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل مطلوب شهردار اصفهان با مدیران شهری و مردم این شهر باعث شده تا پروژه های شهری به سرعت و با روند مطلوبی در پیش گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن کامران در حاشیه پنجاه و هشتمین برنامه از سری برنامه های هر هفته چند افتتاح که این بار در منطقه 3 شهرداری اصفهان، برگزار شد اظهار کرد: شهردار اصفهان به دلیل اینکه عاری از تکبر و غرور است تعامل بسیار خوبی با سایر مدیران شهری و شهروندان اصفهانی دارد که همین موضوع تاثیر بسیار مطلوبی در پیشرفت اجرای پروژه های شهری اصفهان داشته است.

وی با بیان اینکه با وجود شرایط بد اقتصادی شهرداری اصفهان پروژه های خود را به خوبی پیش می برد، تصریح کرد: هر هفته شاهد افتتاح و اجرای پروژه های مختلف در سطح شهر اصفهان هستیم که این اقدامات جای تشکر بسیار از شهردار اصفهان و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان دارد.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جوسازی های بسیاری در مرکز علیه اصفهان مبنی بر برخوردار بودن اصفهانی ها وجود دارد که همین موضوع سبب شده کمترین اعتبارات عمرانی برای این شهر در نظر گرفته شود؛ این در حالی است که اصفهانی ها بیشترین مالیات را در کشور می پردازند.

وی با اشاره به پروژه قطار شهری اصفهان، اضافه کرد: سرعت اجرای این پروژه در اصفهان به خوبی در حال پیشرفت است و ما نیز امیدوارم در بودجه سالیانه بتوانیم بودجه مترو را برای اصفهان ارتقا دهیم .

کد خبر 304256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.