دستگاه قضایی مانع ایجاد حاشیه امن برای متخلفان انتخاباتی شود

عضوکمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخلفات انتخاباتی گفت: قوه قضائیه، وزارت کشور و شورای نگهبان باید به تخلفات انتخاباتی رسیدگی کنند تا حاشیه امنی برای متخلفان ایجاد نشود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایمنا، علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 3 خرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: فتح خرمشهر نشان داد اقتدار و توانمندی کشور،دشمن را در جای خود می نشاند و روحیه جهاد و شهادت اقدامات کشور را به سرانجام می رساند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: از آقای نوبخت می خواهیم به مصوبات دولت در سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی که تحقق نیافته است؛ رسیدگی کند.

وی افزود: شرح وظایف وزارتخانه های ادغام شده در گذشته هنوز مشخص نیست و چارچوبی برای فعالیت آنها وجود ندارد.

سلیمی در ادامه خطاب به وزیر راه عنوان کرد: پروژه راه آهن تهران- قم- مرکزی زمین مانده و هنوز پروژه آن نهایی نشده است؛ همچنین لازم است وزیر صنعت نسبت به تأخیر معنادار پرداخت وام به کارخانجات دچار رکود شده و همچنین گرانی زمین های زراعی در محلات و نراق ورود کند.

وی افزود :سهم مردم استان مرکزی از معادن پرداخت نمی شود و فقط گرد و خاک و تخریب آسفالت نصیب آنها شده است؛ لازم است دولت جدید مدیران استانی و شهرستانی خود را تقویت کند و به وضعیت آلودگی هوای دلیجان برسد.

سلیمی، فساد، رانت و لابی گری را از معضلات اقتصاد کشور دانست و عنوان کرد: دولت در ماه های اخیر تحرکات خوبی داشته و لازم است این فعالیت ها را در دولت دوازدهم نیز ادامه دهد.

این نماینده مردم در مجلس دهم در ادامه خواستار تخصیص اعتبار به لایروبی غنوات روستاهای مورد مطالعه قرار گرفته شد.

عضوکمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به تخلفات انتخاباتی خاطرنشان کرد: قوه قضائیه، وزارت کشور و شورای نگهبان باید به تخلفات انتخاباتی رسیدگی کنند تا حاشیه امنی برای متخلفان ایجاد نشود.

کد خبر 304206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.