صرف 588 میلیارد ریال هزینه برای توسعه خدمات در منطقه 3

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان در پنجاه و هشتمین برنام هرهفته چند افتتاح در جمه مدیران شهری ، اعضای شورای شهر ، شهروندان ، خانواده شهدا و اصحاب رسانه گفت: ۴ پروژه عمرانی با هزینه ۵۸۸ میلیارد ریال تومان در منطقه ۳ به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین کارگر در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی منطقه ۳ که در قالب برنامه هر هفته چند افتتاح در کتابخانه مرکزی برگزار شد، اظهارکرد: امروز ۴ پروژه عمرانی با هزینه ای  بالغ بر ۵۸۸ میلیارد ریال در منطقه ۳ به بهره برداری می رسد.

وی افزود: احداث خیابان آیت الله خراسانی به طول ۳۵۰ متر در موازات خیابان آمادگاه از مهمترین پروژه های این منطقه بود که با همیاری شهروندان و فعالیت پیمانکاران طرح به سرعت اجرایی شد.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان  تاکیدکرد: تمامی پیمانکاران پروژه های عمرانی با وجود مشکلات مالی همکاری خوبی با شهرداری داشتند و در پیشبرد پروژه های عمرانی تلاش کردند.

کارگر گفت: احداث بوستان علوی در خیابان هاتف به مساحت حدود ۶ هزار مترمربع از دیگر طرح هایی است که امروز در بافت متراکم وقدیمی منطقه ۳ انجام شده است.

وی ادامه داد:  احداث خیابان آیت الله صافی اصفهانی در خیابان کمال به طول ۳۲۰ متر و عرض ۱۶ متر نیز به پایان رسیده و اکنون آماده بهره برداری است.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان اضافه کرد: سالن کشتی مقرب در خیابان کمال مجاور زورخانه مولا علی(ع) با مساحت ۳۳۶ متر مربع  و با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال نیز احداث شده است.

کد خبر 304198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.