آغاز رزمایش بیت المقدس 29 در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان

رزمایش بیت المقدس_29 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز همزمان با سی و پنجمین سالگرد فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس و روز مقاومت، ایثار و پیروزی در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ تکاور سیروس امان الهی فرمانده تیپ نوهد در جریان مرحله نهایی رزمایش در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به سناریوی رزمایش و موفقیت‌هایی که نیروهای خودی در مقابل نیروهای فرامنطقه‌ای به دست آوردند، نیروهای فرامنطقه‌ای در صدد این هستند که از عوامل تکفیری و ستون پنجم که در عقبه نیروهای خودی قرار دارند برای جمع آوری اطلاعات و اجرای عملیات ایذایی استفاده کنند.

وی ادامه داد: بر همین اساس به تیپ 65 نیروهای راهبردی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دستور داده شد که یک تیم عملیاتی جهت مقابله با این عوامل در کوتاه‌ترین زمان ممکن به منطقه اعزام کند که این مهم با سازماندهی و تجهیز این تیم و استفاده از بالگردهای هوانیروز در نزدیک‌ترین نقطه به هدف و با استفاده از تکنیک «نفوذ از هوا» انجام شد.

فرمانده تیپ نوهد توضیح داد: با حضور این تیم واکنش سریع عملیات مقابله با تیم تکفیری، انهدام و دستگیری یکی از عوامل نفوذی آنان به منظور تخلیه اطلاعاتی انجام شد.

سرهنگ امان الهی اضافه کرد: در اجرای این عملیات ضد تروریستی بر علیه دشمن فرضی از توان عملیاتی و وسیع عناصر تک تیرانداز به منظور انهدام در منطقه هدف الحمدالله با موفقیت کامل انجام شد.

وی تصریح کرد: در پایان این عملیات ضد تروریستی نیز برداشت تیم یاد شده توسط بالگردهای اعزامی هوانیروز برای بازگشت به مواضع خودی با موفقیت اجرا شد.

گفتنی است؛ رزمایش بیت المقدس_29 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز چهارشنبه (سوم خرداد ۹۶) همزمان با سی و پنجمین سالگرد فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس و روز مقاومت، ایثار و پیروزی با حضور جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان آغاز شد.

امیر نعمتی فرمانده این رزمایش، ساعت 9 صبح با حضور در قرارگاه عملیاتی بیت المقدس_29 و با رمز مقدس یا علی بن ابیطالب(ع) دستور آغاز این رزمایش را صادر کرد.

کد خبر 304185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.