میزبانی اصفهان از مسابقات پومسه قهرمانی‌ کشور/ قول مدال می‌دهم

دبیر هیأت تکواندو استان اصفهان گفت: در مسابقات پومسه قهرمانی کشور که به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود قول می‌دهم نمایندگان استان اصفهان روی سکو باشند.

اکبر سعیدزاده در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اصفهان از ۱۴ تا ۱۹ تیرماه میزبان مسابقات پومسه قهرمانی کشور است.

وی ادامه داد: پومسه‌کاران ۳۲ استان در ۲ بخش آقایان و بانوان در رده‌های سنی زیر ۱۲ سال تا بالای ۶۰ سال به‌صورت انفرادی و تیمی در این مسابقات به رقابت با یکدیگر می‌پردازند که پیش‌بینی می‌شود هزار نفر در این رقابت‌ها حضور داشته باشند. استان اصفهان که میزبان این رقابت‌ها است در هر بخش ۲ تیم را برای حضور در این مسابقات معرفی می‌کند.

دبیر هیأت تکواندو استان اصفهان افزود: تا الان اسپانسر و حمایت‌کننده مالی برای برگزاری این رقابت‌ها ورود پیدا نکرده و در حال رایزنی با سازمان‌های مختلف هستیم.

سعیدزاده بیان کرد: طی چند سال اخیر اصفهان اولین‌بار است که میزبان مسابقات پومسه قهرمانی کشور با چنین آمار بالایی است. سال گذشته مسابقات رده سنی جوانان در شهرستان زرین‌شهر برگزار شد.

وی عنوان کرد: نمایندگان استان اصفهان در هیچ‌کدام از رقابت‌های پومسه کشور بدون مدال نبوده‌اند. سال گذشته در همین رقابت‌ها نایب قهرمان و ۲ سال قبل قهرمان شدیم.

سعیدزاده با بیان اینکه استان اصفهان مهد پومسه کشور است، تصریح کرد: در حقیقت ۷۰ درصد ترکیب تیم ملی پومسه کشور را پومسه‌کاران اصفهانی تشکیل می‌دهند و سعی داریم این آمار را افزایش دهیم. استان اصفهان ملی‌پوشان پومسه زیادی در بخش بانوان و آقایان از جمله حاتمی، استکی، ترکاشوند، سلمانی، بهشتی، خیری، مردانی، مهسا و مهناز مردانی و غیره در اختیار دارد که هر کدام از آن‌ها مدال‌های رنگارنگ جهانی و آسیایی را در کارنامه خود دارند.

دبیر هیأت تکواندو استان اصفهان خاطرنشان کرد: سال گذشته اتفاق بزرگی در استان اصفهان افتاد و همدلی بزرگان تکواندو اصفهان، اساتید و پیشکسوتان باعث شد تا میزبانی شایسته‌ای در خور اصفهان برگزار کنیم که زبانزد همه استان‌ها بود و همین موضوع باعث شد تا اصفهان زمانی‌که برای میزبانی به فدراسیون اعلام آمادگی می‌کند بدون چون و چرا قبول کنند.

وی اضافه کرد: هر اتفاقی که در تکواندوی اصفهان می‌افتد تنها به هیأت تکواندو استان اصفهان مربوط نمی‌شود و در کل آبروی تکواندوی اصفهان و ورزش استان است و دوست داریم این میزبانی را هم به نحو احسن برگزار کنیم و دست کسانی که ما را در برگزاری این رویداد بزرگ کشوری کمک کنند به گرمی می‌فشاریم.

دبیر هیأت تکواندوی استان اصفهان تأکید کرد: در این رقابت‌ها قول می‌دهم که نمایندگان اصفهان در هر ۲ بخش آقایان و بانوان بر روی سکوی اولی یا دومی هستند و اگر این نتایج حاصل نشد حاضر به کناره‌گیری از سمت خود هستم.  

کد خبر 304166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.