شگفتی‌های خردادماهی کمیته اخلاق

یک سال پس از محرومیت پُرحرف و حدیث دروازه‌بان سابق پرسپولیس کمیته اخلاق با صدور حکمی عجیب درباره سنگربان پیشین استقلال خبرساز شد.

به گزارش ایمنا، سوشا مکانی و محسن فروزان از خیلی جهات به هم شبیهند: هر ۲ دروازه‌بان و بسیار پرحاشیه‌اند و سابقه حضور در تیم ملی و بازی در تیم‌های پرطرفدار پایتخت را دارند اما آنها از ۲ روز پیش یک وجه اشتراک پررنگ و جدید هم با یکدیگر پیدا کرده‌اند و آن اینکه هر ۲ نفر در یک بازه زمانی یک‌ساله از سوی فدراسیون فوتبال با محرومیت‌هایی عجیب و غریب و غیرفوتبالی مواجه شده‌اند.

ظاهراً کمیته اخلاق فدراسیون قصد دارد تا سالی یک بار با صدور آرای جنجالی حسابی خبرساز شود. خردادماه گذشته بود که محرومیت ۶ ماهه مکانی سروصدای زیادی به پا کرد. امسال هم مصادف با فرارسیدن سومین ماه بهار کمیته اخلاق با محروم کردن فروزان شگفتی‌ساز شد.

احکام اینچنینی نه تنها در داخل کشور با انتقادهای زیادی روبرو می‌شود، معمولاً به سرعت بازتاب‌های جهانی پیدا می‌کنند. از این رو، مثل دفعه قبل که محرومیت سوشا مورد توجه رسانه‌های خارجی قرار گرفت می‌توان پیش‌بینی کرد که ماجرای فروزان هم به زودی در آن سوی مرزها بازتاب یابد.

سال گذشته مکانی پس از مواجهه با این محرومیت لژیونر شد و برای مدتی به نروژ رفت. باید دید فروزان در ادامه چه سرنوشتی پیدا می‌کند.

کد خبر 304165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.