ویژه برنامه ۱۲+  برای نوجوانان دختر و پسر برگزار می شود

معاون فرهنگی منطقه ۹ شهرداری اصفهان از برگزاری برنامه هیجانی ۱۲+ ویژه نوجوانان دختر و پسر ۱۲ تا ۱۴ سال در تابستان سال جاری خبر داد وگفت: علاقمندان برای شرکت در این برنامه می توانند با مراجعه به فرهنگسراهای منطقه ۹ شهرداری اصفهان نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

سید احمد مرتضوی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: با توجه به اینکه فعالیت در عرصه فرهنگ می تواند بستر مناسبی را برای ارتقای فرهنگ شهروندی فراهم کند، در سال ۹۳ طرحی با عنوان استقرار معاونت های فرهنگی مناطق با هدف ارتقای فرهنگ محلات و گسترش فعالیت های فرهنگی هر منطقه، از شهرداری اصفهان در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی در حال انجام معاونت فرهنگی منطقه ۹ شهرداری اصفهان طی سال جاری گفت: یکی از این فعالیت ها، برگزاری ویژه برنامه فرهنگی و اجتماعی ویژه مادران است که در آن فعالیت های اجتماعی مرتبط با محله توسط مادران انجام می شود.

معاون فرهنگی منطقه ۹ شهرداری اصفهان یادآور شد: این برنامه در سال گذشته هم اجرا شد اما از ابتدای سال جاری با رویکر د جدید ادامه پیدا می کند و موضوع برنامه آموزشی این دوره درباره «تربیت فرزند» می باشد.

وی به اجرای برنامه آموزشی پیشگیری از اعتیاد دانش آموزان به خصوص برای مقاطع اول و دوم متوسطه در مدارس سطح منطقه ۹ اشاره کرد و افزود: هدف از اجرای این برنامه، آشنایی دانش آموزان و اولیاء آنها با راهکارهای پیشگیری از اعتیاد است.

مرتضوی در ادامه از برگزاری برنامه هیجانی ۱۲+ ویژه نوجوانان دختر و پسر ۱۲ تا ۱۴ سال در تابستان سال جاری خبر داد وگفت: علاقمندان برای شرکت در این برنامه می توانند با مراجعه به فرهنگسراهای منطقه ۹ شهرداری اصفهان نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی از اجرای ویژه برنامه «موج زندگی» به عنوان دیگر برنامه آموزشی معاونت فرهنگی منطقه ۹ شهرداری اصفهان یاد کرد و گفت: در موج زندگی برخی مباحث آموزشی برای خانواده ها  با محوریت مساجد محله ها در حال اجرا است که موضوع این دوره راهکارهای کنترل خشم می باشد.

معاون فرهنگی منطقه ۹ شهرداری اصفهان تقدیر از امامان جماعت ۴۵ مسجد سطح منطقه با کمک هیات امنای مساجد را از دیگر برنامه های برگزار شده اعلام کرد و ادامه داد: اجرای برنامه «اصفهان گردی» از دیگر برنامه هایی بود که در آن تعداد ۱۰۰۰ نفر از شهروندان ساکن در این منطقه شرکت و از آثار دیدنی کمتر دیده شده شهر اصفهان دیدن کردند.

وی به برگزاری مسابقات کتابخوانی در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در فرهنگسراها و کتابخانه های این منطقه برنامه های مختلفی به مناسبت های دینی و ملی در حال برگزاری است.

کد خبر 304146

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.