تفکیک فیلم های کودک و نوجوان برای نخستین بار

دبیر سی‌اُمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان گفت: امسال به صورت مستقل و به شکل رقابتی بخش پویانمایی در جشنواره سی‌اُم برگزار خواهد شد؛ وجه تمایز دیگر تفکیک آثار کودک و نوجوان است که برای نخستین بار اتفاق افتاده است.

به گزارش ایمنا، علیرضا رضاداد با اعلام این خبر گفت: قرار بود این مراسم زودتر از این‌ها برگزار شود ولی تداخل با برگزاری انتخابات مانع از آن شد، اکنون وارد مرحله جدیدی از تلاش و تکاپو شده‌ایم و از همه دست‌اندرکاران تدارک این جشنواره تشکر می‌کنیم.

وی افزود: با توجه به وقفه یک ساله در جشنواره، همه چشم‌ها به برگزاری این دوره است که امید داریم از عهده برگزاری شایسته آن برآییم.

دبیر سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان یادآور شد: حضور فرزندان شهدای مدافع حرم را در این مراسم گرامی می‌داریم و خوشحالیم که آیین ما متبرک به قدوم این عزیزان است.

وی با اشاره به اینکه اکثر اقدامات برای برگزاری جشنواره صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: هیأت‌های انتخاب در مراحل پایانی گزینش آثار برای ورود به جشنواره هستند، فیلم‌های خارجی بسته شده و بیش از نیمی از مهمانان خارجی دعوت‌ شده‌اند.

دبیر سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان یادآور شد: امروز با رونمایی از پوستر جشنواره به استقبال آن می‌رویم و در سه روز آینده شاهد اطلاع‌رسانی برگزاری جشنواره در اصفهان خواهیم بود.

رضاداد تصریح کرد: باشگاه اطلاع‌رسانی جشنواره تشکیل شده و همه علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره کودک می‌توانند با ثبت نام در این باشگاه از برنامه‌های جشنواره مطلع شوند تا جشنواره پررونقی را از جهت استقبال مخاطبان و رضایت شرکت‌کنندگان شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه در چند سال گذشته توجه خاصی به انیمیشن شده است، اذعان کرد: امسال به صورت مستقل و به شکل رقابتی بخش پویانمایی در جشنواره سی‌ام برگزار خواهد شد که امیدواریم شروع جزیان تازه‌ای را در تولید آثار پویانمایی ایجاد کند./

کد خبر 304128

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.