اصفهان شاهد سی امین جشنواره فیلم های کودک و نوجوان به گونه ای متفاوت است

شهردار اصفهان از برگزاری سی امین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان در شکلی متفاوت و تازه خبر داد.

مهدی جمالی نژاد در حاشیه رونمایی از پوستر سی امین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دو واژه را هیچ وقت فراموش نمی کنیم یکی رودخانه زاینده رود است که همواره با وجود مردم اصفهان عجین شده و دیگری جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان که فرهنگ شهر همواره با آن عجین بوده است.
وی ادامه داد: بسیاری از همشهریان نگران نبود جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان بودند که با تلاش هایی که همکاران بنده انجام دادند سی امین جشنواره به شهر اصفهان بازگشت .
وی اضافه کرد: امسال جشنواره متفاوتی را شاهد خواهیم بود چراکه تدابیر بسیار خوبی به همین منظور اندیشیده شده است .
شهردار اصفهان با بیان اینکه چون سی امین جشنواره فیلم کودک و نوجوان با ایام عزاداری محرم همزمان شده بود مجبور به جابه جایی زمان برگزاری جشنواره شدیم، یادآور شد: در تیرماه بهتر می توان تمهیداتی را در اختیار هنرمندان گذاشت و هم فضای بهتری برای اجرای جشنواره فراهم می شود.
وی افزود: امیدوارم استقبال بسیار خوبی هم از طرف جوانان، نوجوانان و به خصوص کودکان شود تا جشنواره ای شاد و پرنشاط داشته باشیم.
وی تاکید کرد: همه همکاران بنده در تهران و اصفهان، بنیاد فارابی و شهرداری اصفهان در تلاش هستند تا گونه جدیدی از جشنواره را شاهد باشیم.
این مقام مسئول شهری خاطر نشان کرد: اعتبار دیده شده برای سی امین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان دو میلیارد تومان در بودجه شهرداری اصفهان است و امیدواریم با حداقل نهاده حداکثر آورده را داشته باشیم.

کد خبر 304111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.