عاقبت به خیری در پایان فصل نه خیلی خوب

۲ نفر از ارکان دفاعی فصل پیش پیکان با وجود آمار دفاعی نه چندان جالب این تیم در لیگ شانزدهم برای فصل جدید مورد توجه تیم‌های بالانشین قرار گرفتند.

به گزارش ایمنا، رحمان احمدی و سیاوش یزدانی که در فصل ۹۶-۹۵ در پیکان همبازی بودند علاوه بر آنکه در یک روز تکلیف تیم فصل بعد خود را مشخص کردند یک وجه مشترک دیگر هم با یکدیگر دارند و آن اینکه در گذشته و آینده به سپاهان ارتباط پیدا می‌کنند. احمدی پیشتر در ۲ مقطع حراست از دروازه سپاهان را به عهده داشت و یزدانی هم فصل بعد مدافع این تیم خواهد بود.

احمدی که مصادف با شروع فصل جدید ۳۷ ساله خواهد شد قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با پیکان تمدید کرد تا در کنار مهدی رجب‌زاده از ذوب‌آهن و مرتضی اسدی از نفت تهران یکی از پیرمردهای لیگ هفدهم باشد.

۲ نفر از ارکان دفاعی فصل پیش پیکان در حالی با تمدید قرارداد و پیوستن به سپاهان عاقبت به خیر شدند که این تیم دست‌کم از حیث آماری عملکرد دفاعی خوبی در لیگ شانزدهم از خود به جای نگذاشت و با دریافت ۳۸ گل در ۳۰ مسابقه یکی از بدترین خطوط دفاعی را داشت. جالب است بدانید تنها تیمی که در لیگ شانزدهم بیشتر از پیکان رده ششمی گل خورد ماشین‌سازی بود که چند هفته مانده به پایان فصل سقوطش به دسته پایین‌تر قطعی شد.

کد خبر 304101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.