فاز اول پردیس شرق آماده بهره برداری است

مدیر منطقه 4 شهرداری اصفهان گفت: فاز اول طرح پردیس شرق اصفهان در دامنه کوه نخودی شامل احداث پارکینگ، درختکاری، پیست دوچرخه و ایمن سازی مسیر تکمیل و آماده بهره برداری است.

به گزارش ایمنا، طرح پردیس شرق اصفهان در دامنه کوه نخودی در منطقه شرق اصفهان به منظور ایجاد فضایی مناسب و آرام برای تفریح خانواده های اصفهانی به اجرا درآمده است.

محمد هویدا مدیر منطقه 4 شهرداری اصفهان در این باره اظهارکرد: پردیس شرق اصفهان (طرح ساماندهی کوه نخودی) یکی از پروژه های شاخص منطقه 4 محسوب می شود.

وی افزود: کوه نخودی همانند کوه صفه دارای پتانسیل های گردشگری و فضای سبز است که با ساماندهی و اجرای طرح پردیس شرق می توان این محدوده را به مکان گردشگری تبدیل کرد در واقع با اجرای این طرح کوه نخودی قطب گردشگری شرق اصفهان می شود.

مدیر منطقه 4 شهرداری اصفهان ادامه داد: فاز اول این طرح شامل احداث پارکینگ، درختکاری، ایجاد پیست دوچرخه، مسطح کردن و ایمن سازی مسیر و ساخت سرویس های بهداشتی است که هم اکنون تمامی این طرح ها اجرایی شده و آماده بهره برداری است.

هویدا خاطرنشان کرد: تاکنون برای اجرای و تملک طرح پردیس شرق اصفهان تاکنون 4 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی اظهارکرد: فاز این طرح شامل محوطه سازی، درختکاری در دست اجراست و احداث دلفیناریوم و آکواریوم نیز فاز سوم احداث می شود.

کد خبر 304100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.