زمان آن رسیده که دولت به خواسته های مردم توجه کند

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید پاسخی شایسته به اعتماد مردم دهد چرا که این مردم بودند که به دولت رای دادند وهم اکنون زمان آن رسیده است که دولت هم به خواسته های آن ها توجه و رسیدگی کند.

سمیه محمودی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری ایمنا، در خصوص باید ها و نباید های دولت دوازدهم اظهار کرد: در گام نخست دولت باید پاسخی شایسته به اعتماد مردم دهد چرا که این مردم بودند که به دولت رای دادند وهم اکنون زمان آن رسیده است که دولت هم به خواسته های آن ها توجه و رسیدگی کند.

وی در ادامه داد: در این انتخابات آقای روحانی و کابینه ایشان متوجه خواسته ها، مسائل، و مشکلات مردم شدند و باید نواقص را برطرف کنند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی شایسته سالاری را یکی از بایدهای دولت دوازدهم عنوان کرد و افزود: یکی از موضوعاتی که باید تاکید شود استفاده از افراد شایسته و کارآمد در کابینه دولت و دوری از هرگونه انتخاب های حزب گرایی در این خصوص است که البته نه فقط در کابینه بلکه در ادارات شهرستان ها هم این شایسته سالاری انجام گیرد و تغییرات اساسی در بدنه دولت صورت گیرد که این موضوع باید در اولویت آقای روحانی قرار گیرد.

محمودی با اشاره به اینکه دولت دوازدهم باید در حوزهای مختلف دارای برنامه ریزی دقیق باشد، اظهار داشت: دولت دوازدهم باید درای برنامه ریزی در حوزه های مختلف و عمل به این برنامه ریزی ها داشته باشند.

وی در ادامه تصریح کرد: ازاقداماتی که باید دولت دوازدهم در حوزه های مختلف مد نظر قرار دهد مسائل و مشکلات اقتصادی، آسیب های اجتماعی، آب و محیط زیست وصندوق های بیمه ای است که در کشور وجود دارد و در اولویت های برنامه ریزی و کاری باید قرار گیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی به مسئله آب و به خصوص تالاب گاو خونی اشاره کرد و افزود: یکی دیگر از کارها و اقداماتی که باید صورت بگیرد مسئله آب و محیط زیست است به خصوص زاینده رود و تالاب گاوخونی، که باید همانند ارومیه در اصفهان طرح ها به صورت جدی اجرایی شود و اقداماتی که برای ارومیه در زمینه آب انجام شد در اصفهان هم به صورت جدی اجرا شود چراکه در صورت خشک ماندن تالاب گاوخونی و بی توجهی نسبت به احیای آن نه تنها برای اصفهان بلکه برای کشور می تواند خطرناک باشد و باعث ایجاد ریزگردهای سمی شود.

وی با بیان اینکه باید جوان گرایی و استفاده از نیروهای جوان و کارآمد در بدنه دولت صورت گیرد، خاطرنشان کرد: دولت دوازدهم باید تغییرات اساسی در کابینه خود انجام دهد و به افکار نو و نیروهای تازه نفس فرصت داده شود؛ البته نیروهای قدیم باید به عنوان مشاور در کنار این جوانان قرار بگیرند؛ امیدواریم با تشکیل تیم های تخصصی و مطالعه و مشاوره مشکلات را حل کنند.

کد خبر 304096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.