جباروف برنده واقعی نبرد سپاهان و استقلال

سپاهان و استقلال چند هفته‌ای است که بر سر خرید جباروف در حال رقابت هستند و هنوز مشخص نشده که این بازیکن ازبکستانی کدام تیم را انتخاب خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، مناقشه رسانه‌ای دو باشگاه سپاهان و استقلال بر سر سرور جباروف ازبکستانی همچنان ادامه دارد و طرفین سعی می‌کنند تا با ارائه مدارک مستند خودشان را به خرید این هافبک باتجربه نزدیک‌تر کنند. البته در ظاهر به نظر می‌رسد که مدارک مکتوب استقلالی‌ها در این حوزه مستندتر از سپاهان است و باشگاه اصفهانی تمام امیدش را به تصمیم نهایی جباروف دوخته است. البته سپاهان در این مدت آنچنان هم بیکار نبوده و با خرید پورقاز و شاهین ثاقبی دو بازیکن دارای پتانسیل پوشیدن پیراهن تیم ملی را جذب کرده و خوشبختانه در این زمینه تا به امروز موفق بوده است ولی مسأله مهم اینجاست که آیا سرور جباروف ازبکستانی ارزش این همه مجادله و وقت گذاشتن را دارد و یا بهتر است سپاهان وقت خودش را برای جذب بازیکنان دیگری صرف کند.

به هر حال زمانی‌که جباروف در نیم فصل لیگ قبلی برای امضای قرارداد به اصفهان آمد شاید فکرش را هم نمی‌کرد که در طی 6 ماه به یکباره اینطور بین مشتریانش اختلاف بیفتد و بازیکنی که تا همین چند ماه قبل  سروصدای عبدالله ویسی را هم در آورده بود امروز در دو راهی پیوستن به سپاهان و یا استقلال قرار گرفته است. البته برنده واقعی این جدل خود سرور جباروف است که از یک بازیکن معمولی تبدیل به یک بازیکن محبوب شده و این مسأله حداقل از لحاظ مالی قیمت او را به نسبت فصل گذشته افزایش داده و هر دو تیم استقلال و سپاهان حاضرند برای خرید او کمی سرکیسه را شل‌تر کنند.

در این‌که شاید بهتر بود سپاهان در نیم فصل لیگ شانزدهم برای جذب جباروف اینچنین به استقلال امتیاز و تعهد نمی‌داد هیچ بحثی نیست ولی وضعیت نابسامان تیم در نقل و انتقالات نیم فصل مدیریت باشگاه را وادار کرد تا تحت هر شرایطی نسبت به خرید این بازیکن اقدام کند و امروز جباروفی که فقط یک نیم فصل برای سپاهان بازی کرد به نوعی بازی خودش را برای بالاتر بردن قیمت پیشنهادی آغاز کرده است. با این وجود و بر اساس گفته‌های رییس کمیته نقل و انتقالات فدراسیون فوتبال تا زمانی‌که استقلال پای خودش را از این معامله عقب نگذارد سپاهان شانسی برای امضای دوباره قرارداد با جباروف نخواهد داشت. در این شرایط بازی‌های جباروف هم در فصل قبل آنچنان هم درخشان و بدون جانشین نبود که سپاهان بخواهد وقت بیشتری برای راضی کردن جباروف بگذارد و شاید بهتر باشد که مدیریت باشگاه پولی را که برای خرید جباروف کنار گذشته به دو بازیکن جوان‌تر و آینده‌دار تر اختصاص دهد که نه از لحاظ اخلاقی تعهدی به باشگاه رقیب داده باشند و نه سن وسالشان فقط به بازی در لیگ هفدهم کفاف دهد.

کد خبر 304047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.