اجرای طرح ضیافت الهی در ۲۷ امامزاده ناحیه یک اصفهان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ۲۷ امامزاده جلیل القدر به صورت ویژه با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در قالب طرح ضیافت الهی میزبان زائران و روزه داران هستند.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا اسماعیل پور اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح ۱۹ محفل جزء خوانی قرآن کریم با حضور قاریان مطرح و برتر استانی و کشور در جوار بقاع متبرکه ناحیه یک اصفهان در طول ایام ماه مبارک رمضان برپا می شود. همچنین یک محفل انس با قرآن کریم نیز به صورت ویژه و با حضور قاری مصری در مسجد جامع اصفهان برنامه ریزی شده است که در این ماه پر خیر و برکت برگزار می شود همچنین جلسات تفسیر قرآن کریم نیز در جوار حرم مطهر ۵ امامزاده جلیل القدر اصفهان با استفاده از اساتید مجرب در این زمینه در طول ایام ماه مبارک رمضان برپا می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان ادامه داد: دو خیمه معرفت نیز در قالب این طرح در جوار حرم مطهر امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان و مقبره علامه مجلسی(ره) اصفهان برپا خواهد بود که به زائران و مجاوران این اماکن مقدس به صورت رایگان خدمات گوناگون فرهنگی و مذهبی ارائه می کنند.

وی در ادامه گفت: همچنین همزمان با فرا رسیدن میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) و شب های قدر ویژه برنامه هایی نیز در جوار بقاع متبرکه شهرستان پیش بینی شده است که اجرا می شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا اسماعیل پور در ادامه گفت: در راستای اجرای این طرح نیز از ۴ مبلغ اعزامی از شهر مقدس قم نیز استفاده می شود./

کد خبر 303900

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.