مشارکت خیرین حلقه مفقود ورزش شهرستان تیران و کرون است

تیران-سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون گفت: مشارکت خیرین در فعالیت های ورزشی حلقه مفقود ورزش شهرستان تیران و کرون است.

مهدی مرادی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون با اشاره به ضرورت مشارکت خیرین، دستگاه های اداری و معتمدین برای پیشبرد اهداف ورزش شهرستان اظهارداشت: با توجه به گستردگی عرصه ورزش شهرستان و ضرورت نگاه به این عرصه در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و افزایش کیفیت عملکرد همکاری همگان برای رفع نیازهای این بخش ضروری است.

وی افزود: اعتبارات ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون پاسخگوی نیازهای ورزشی این شهرستان نیست و عدم تخصیص اعتبار به هیئت های ورزشی منجر به عدم تحقق همه برنامه های این هیئت ها شده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون بیان داشت: مشارکت خیرین در فعالیت های ورزشی حلقه مفقود ورزش شهرستان تیران و کرون است که اگر فرصت های سرمایه گذاری و کمک خیرین به حوزه ورزش در قالب مجمع خیرین ورزش یار انجام شود آنگاه چالش های موجود در این عرصه برداشته می شود.

وی ادامه داد: مجمع خیرین ورزش یار با حضور هیئت های ورزشی، افراد معتمد و خیرین تشکیل می شود و با همکاری خیرین و افراد صاحب نفوذ شاهد تامین نیازهای این بخش و گسترش خدمات در آینده خواهیم بود.

مرادی یادآورشد: مشارکت مردم برای توسعه ورزش نیاز است تا اینکه با مشارکت مردم در عرصه ورزش شاهد نشاط جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی باشیم.

کد خبر 303895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.