برگزاری ویژه برنامه ضیافت الهی در امامزادگان شهرستان نطنز

نطنز- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نطنز گفت: با هدف تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی ویژه برنامه ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان در ۱۰ امامزاده شهرستان نطنز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام مرتضی اکبری اظهار داشت: ماه مبارک رمضان در روایات اسلامی ماه خدا و میهمانی امت پیامبر اکرم(ص) خوانده شده و خداوند متعال از بندگان خود در این ماه در نهایت کرامت و مهربانی پذیرایی می کند.

اکبری گفت: در همین راستا و با هدف تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی ویژه برنامه ضیافت الهی نیز در ماه مبارک رمضان در جوار حرم مطهر ۱۰ امامزاده جلیل القدر شهرستان نطنز برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز افزود: این ویژه برنامه شامل برنامه هایی همچون برپایی جشن میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع)، برپایی مراسم شب های قدر، جزء جوانی قرآن کریم که هر روز از ساعت ۱۹ در جوار ۶ امامزاده عظیم الشان شهرستان انجام می شود، برپایی جلسات تفسیر قرآن کریم با استفاده از اساتید برجسته و همچنین استفاده از سخنرانان مطرح استانی در این ایام مبارک در جوار بقاع متبرکه است که این برنامه ها با مشارکت و همکاری ۹ مبلغ بومی و یک مبلغ اعزامی از شهر قم انجام می شوند/.

کد خبر 303883

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.