منطقه 3 اصفهان زیر چتر خدمات عمرانی ، فرهنگی و ورزشی/ حرکت به سمت توسعه

امروز در پنجاه و هشتمین برنامه"هرهفته چند افتتاح" پروژه های منطقه 3 شهرداری اصفهان به صورت رسمی به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایمنا، شهر اصفهان به واسطه اجرای پروژه های خرد و کلان به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده این در حالی است که طی سال های اخیر کشور با رکود اقتصادی مواجه شده است. اما با اجرای راهکاری علمی و نوین، موتور پیشرفت شهر اصفهان با وجود همه مشکلات اقتصادی از حرکت نایستاد.

برنامه "هر هفته چند افتتاح" از سری برنامه های شهرداری اصفهان محسوب می شود که در قالب آن هر هفته تعدادی از پروژه های سطح مناطق 15گانه شهر به بهره برداری می رسد. این طرح در هفته جاری به ایستگاه چهل و هشتم رسیده و قرار است تعدادی از پروژه های شاخص منطقه 3 شهرداری به بهره برداری برسد.

افتتاح خیابان آیت الله خراسانی(کمکی آمادگاه) و خیابان صافی

خیابان آیت الله خراسانی حدفاصل خیابان استانداری تا باغ گلدسته به طول 375 متر وعرض بیش از17 متر به موازات خیابان آمادگاه برای کاهش بار ترافیکی خیابان های آمادگاه و هشت بهشت احداث شد.

همچنین عملیات عمرانی پارکینگ آیت الله خراسانی نیز تکمیل شده و آماده بهره برداری است؛ این پارکینگ ظرفیت پارک 240 خودرو را دارد.

عملیات اجرایی خیابان آیت الله صافی اصفهانی در خیابان کمال به طول 320 متر و عرض 16 متر نیز به پایان رسید.

احداث بوستان محلی علوی در خیابان ولیعصر و سالن کشتی 

همچنین بوستان علوی در خیابان ولیعصر – کوی حمام جنت به مساحت 5500 متر مربع و با اعتبار 27 میلیارد ریال برای ارتقا سرانه فضای سبز و ایجاد نشاط بین اهالی منطقه نیز تکمیل شده است.

از دیگر طرح های آماده افتتاح منطقه 3 می توان به سنگفرش میدان امام خمینی(ره) اشاره کرد که به دنبال پیاده راه کردن میدان امام خمینی(ره) طرح سنگفرش آن با اعتبار 35 میلیارد ریال در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

سالن کشتی مقرب در خیابان کمال مجاور زورخانه مولا علی(ع) با مساحت 336 متر مربع  و با اعتبار 11 میلیارد و 600میلیون ریال نیز احداث شده است.

همچنین مرمت ابنیه های تاریخی منطقه 3 ، ساماندهی و مناسب سازی گذرها و بوستان های منطقه  از دیگر اقداماتی است که در منطقه 3 تکمیل شده است.

پروژه های منطقه 3 شهرداری اصفهان با اعتبار 588میلیارد ریال در روز چهارشنبه ساعت 10 در کتابخانه مرکزی با حضور شهردار ، مدیران شهری اصفهان و شهروندان به صورت رسمی به بهره برداری می رسد.

اخبار و گزارشات این مراسم همراه با گزارش تصویری از آن متعاقبا فردا به اطلاع مخاطبان خواهد رسید. 

کد خبر 303877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.